Jóslásból halál.

1.7K 115 4
                                    

-Én megyek lányok bocsi. Mentem oda hozzájuk.
-mi? Meg csak most jöttünk! Háborodott fel Keroline.
-Bocsi, de anyu szólt hogy sürgős. Kamuztam a szemébe.
-Az már más. Védett Zoe. Megöleltük egymást, ők ott maradtak, én pedig haza mentem. Otthon az volt az első, hogy beültem a gép elé és rákerestem ezekre a kártyákra a neten. Több órán keresztül böngésztem, amig meg nem találtam. 3 kártya volt nálam Egy fekete macskás, egy sárkányos és egy koponya fejű. Ennek a jelentése, őrűlt halál. Kicsit én is sokkot kaptam, de tudtam h a jóslások sose mondanak igazat. Este aludni nem tudtam. Egész este a kártyák jártak az eszembe. Miért kellett oda menne? Miért pont ezeket kaptam? A sors akarta így? Vagy már a halál kopogtat az ajtómon? E gondolatomnál véget ért az elektro sokk és vissza tértem a való világba, ahol még mindig az ágyhoz voltam kötve és az orvos ott állt a gépezet mellett.
-Vissza tért valami? Kérdezte a doki. Én nem szolaltam meg, hisz nem tudtam mert az agyamba még mindig az elektromosság csapkodott.
-kérdeztem valamit! Ordított rám. Én még mindig csöndben néztem ki a fejemből.
-ha nem akarsz válaszolni nem kell. De választhatsz. Vagy beszélsz, vagy vissza kötlek. Még mindig nem tudtam beszélni.
-Hát jó.. mondta, majf újra be akarta kapcsolni a gépet, de valaki megzavarta.
-Maga meg mit keres itt?! Már nem dolgozik itt!! Üvöltött rá a nővér a dokira. -mit csináltál a lánnyal? Szaladt oda hozzám.
-EGY kis ez, egy kis az, csak a szokásos. Nevette el magát az orvos.
-takarodj el az intézetemből! Ráncigálta ki a dokit a nővér.

Ha tetszett nyomj egy vote-ot és jelezd nekem egy kommenttel 😘

Bezárva.Where stories live. Discover now