Segitseg

406 36 9
                                    

Mikor felkeltem, egy laborba találtam magam lekötözve. Minden homályos volt. Felettem állt Penelope és és... egy másik nő. Nem tudtam ki lehet az, de fogta a kezem. Körbe forgattam a fejem már, amennyire tudtam.
-nővér, ugye megtudják gyógyítani?-kérdezte a másik hölgy.
-nyugalom. Bár hónap vagy hét múlva már nem kell itt lennie.-válaszolt Penelope.- majd bekapcsolt egy gépet és én csak elájultam.
Mire felébredtem már megint a szék mellett voltam, ahonnan leestem a sziruptol.
-azthittem már sosem ébred fel!-fogta a fejem Zoe nővér.
-ki volt az a nő?-kerdeztem
-milyen nő?
-aki fogta a kezem mikor az asztalon voltam.
-mikor? Nem voltal te az asztalon. Csak itt a szék mellett. Én meg melletted, tehát nem tudtál elmenni.
-Akkor.. mit láttam?!
-Gondolom a sziruptol volt, amit megittal.
-De olyan valóságos volt...
-lehet, hogy az is volt. Mondjuk egy vissza emlékezés. Erről jut eszembe. Meg mindig nem tudod ki vagyok igaz?
-Nem.. De meg akarom tudni ki volt az a nő! Megvan!!! Köss rá arra a valamire amitől egy ilyen nagy ütést kapok.
-Az elektrosokkos készülékre? Meg mit nem..-nevetett
-De! Meg akarom tudni miért vagyok itt!!! Kérlek... Segíts....
-Nem foglak kínozni... Én a barátod vagyok...
-Nem vagy a barátom... csak egy ugyanolyan szadista nővér, mint a többi irt dolgozó!
-Tudod mit? Rákötlek Oke? Remelem eszedbe fogok jutni!...
-Látod! Ha a barátom lennel nem kötnel ra...-Mondtam majd egy nagy erőt vettem magamon és megpróbáltam felállni. Zoe nővér láthatólag sírt. Amikor már lábra álltam volna vissza estem, de ő segített felállni. Talán tényleg emlékeznem kene ra? Vagy ez csak valami csel?
Hat ennyi lett volna, remelem tetszett. Tudjatok ki Zoe? Ha igen írjatok meg kommentbe. Kiváncsi vagyok ki milyen szemfules😉

Bezárva.Where stories live. Discover now