Nagyon ismerős volt az arca, de mivel kb minden kiesett régről nem tudtam. De ő ismert. Valahonnan. A kezet a szája elé rakta. Ő nem "fogoly" tehát páciens volt, hanem egy nővér.
-te.. te... Lily vagy. Én ismerlek-vette el a szája elől a kezet. Én beszélni meg mindig nem tudtam, csak nyögtem, de felismerte, hogy baj van és kihúzott a szobából, egyenesen egy másikba. Bezárta az ajtót és leült mellém.-szóval te tényleg Lily vagy nem? Jajj bocsbocs tényleg te nem tudsz most beszélni, vagy amúgy sem tudsz? Najo inkább bologass vagy rázd a fejed oke?-bologattam-te vagy Lily? Öhm.. Lily John?-megvontam a vállam-nem emlékszel semmire? Meg rám se? Az egyik leg...
-nővér! Maga van bent? -szólt kintről egy hang.
-iiigen...
-mit csinál?-majd elkezdte rángatni az ajtót.-nyissa ki.
-nem tudom... beszorultam. Kérem szóljon Penelope nővérnek.
-jojo persze. Pár perc és vissza jövök.-majd elrohant.
-oke figyelj rám. Tudom hogy ki vagy, de nem tudom mi lett veled. Most elmész a szobadba és ott maradsz. Ezt lerendezem és jövök utánad.-mondta,majd ki engedett a szobából. Igaz futni meg konkrétan járni nem tudtam, sőt meg látni is alig lattam, de a falnak dolve megoldottam. Csak az volt a baj, hogy a falakba voltak ajtók. És az egyikbe be is estem. Mivel nem nagyon láttam, ezért leültem,hogy magamhoz térjek egy kicsit. Egyedül voltam, tehát senki sem sürgetett. Pár perc kellett és újra láttam, bár a járás és a beszélés ugyanúgy nem ment. De felálltam és megnéztem hol vagyok. Aztán leesett. Ez Penelope nővér irodája volt. Egy dokumentum volt kint az asztalán. Megnéztem kié. Fred James. Nem tudtam kiaz, de miután tovább olvastam rájöttem,hogy ő egy beteg. Azután meg arra is rájöttem, hogy az enyém is valami ilyesmi dossziéban lehet és onnan megtudom miért vagy itt, hogy hívnak, hány éves vagyok. Fredrol volt egy kép is szóval, rólam is lesz és onnan megtudom ki vagyok. Bár... azt sem tudtam hogyan nézek ki, tehát ez is egy probléma volt. Először találnom kell valamit,amiről rájövök, hogy nézek ki.
Ééés ennyi. Nagyon remelem tetszett és arra kernelek meg titeket, hogy írjatok nekem valamit hogy,hogyan hívjalak titeket! Puszi! És BUEK!!😍
ESTÁS LEYENDO
Bezárva.
TerrorHa két világ között élsz, ahol az egyik a múlt és a másik a jelen, történnek hirtelen változások. Ebben a történetben Lily, aki egy psychopatává vált és az utolsó éveit egy elmegyógy intézetben kell leélnie, ahol nem minden napi dolgokat érez és lát.