Mikor felkeltem, hajnali 6óra volt. Lesétáltam a konyhába, ahol anya a gép előtt robotolt.
-szia anya. Töröltem meg álmosan a szemem.
-te miért nem alszol?
-én is kérdezhetném ugyan ezt.
-Én most éppen a jövődet alapozom.
-De ilyen korán? Majd elindultam a hűtő felé, de megtorpantam. - várjunk csak. Te éppen hogyan ia alapozod a jövőmet? Fordultam hátra anya felé.
-munkát keresek neked. Mit szólsz?
-Anya. Hogy jött neked az, hogy én dolgozni szeretnék? Majd felé sétáltam megnézni, miket böngész. Anya felém fordult és száját mosolyra húzta.
-tegnap haza jöttél egy buliból. Ezt felnőttes viselkedésnek hívják.
-nem anya. Ezt fáradtságnak hívják. Mondtam, majd egy almával a kezembe felmentem a szobámba. Gondoltam ráírok Kerolinera, hogy milyen volt a buli, de aztán ránéztem az órára. Ilyen korán én lelőném azt aki zavarni próbál. Pláne egy buli után. Így hát inkább lecsptam a laptopot. Egyből megpillantottam a tegnap esti kártyákat. Elindultam feléjük, hogy megnézzem mégegyszer. Mikor megfogtam őket, valami szemet szúrt.
-Hol a koponyás? Gondoltam magamban, majd felkutattam az egész szobát, viszont nem találtam sehol. Vissza vettem a maradékot a kezembe, de akkor egy új kártyával bővült a Csapat, ami eddig nem volt ott. Egy kis gyerek jele volt ott, aki bohócnak volt öltözve. Ahogy jobban megnéztem, rájöttem, hogy ez nem kisgyerek hanem egy játék baba. Megkerestem a neten vajon mit jelent. Ugyan azon a weblapon böngésztem és megis lett. A neve "ragaszkodás" volt. Egyre zűrösebbé vált a dolog. Nincs halál, viszont van ragaszkodás? Már fél 8volt és úgy éreztem már felhívhatom Kerolinet. Nem vette fel. Inkább lementem anyához és megnéztem mire jutott.
-jajj de jó hogy itt vagy. Ragadott karon. -önkéntes munkához mit szólsz?
-anya. Én nem szeretnék dolgozni...
-De ez nem munka, hanem elkötelezetség. Na.. a kedvemért..
-najó. Hol és mikor kezdhetem?
-ezaz! Végre az én kicsi lányom felnőtt. Ölelt át, de olyan szorosan, hogy levegőt nem kaptam.Ha tetszett nyomj egy vote-ot és jelezd nekem kommentben 😚
YOU ARE READING
Bezárva.
HorrorHa két világ között élsz, ahol az egyik a múlt és a másik a jelen, történnek hirtelen változások. Ebben a történetben Lily, aki egy psychopatává vált és az utolsó éveit egy elmegyógy intézetben kell leélnie, ahol nem minden napi dolgokat érez és lát.