Era Marco...ma uit urat la Dean si apoi ma uit la Marco ..
-Eu nu dansez cu tine ! Ai uitat ce ti-am spus ?
-Nu pui nu am uitat,dar nu ma apropii de tine ci de Elisabeth !spune si eu oftez..
Ii apuc mana ,el o pune pe cealalata pe soldul meu si eu pe cea libera pe umarul lui....
-Ce cauti aici blondo?
-Dar tu ce cauti aici ?spun si el maraie infundat...
-Sunt in misiune...
-Te roog nu zi ca esti pe urmele lui ...
-Ferrari Benito? Da !
-La naiba Jhonatan si eu !
-Singura ? Sau cu gunoiu ala ?
-In primul rand nu e gunoi , in al doilea rand rand suntem parteneri si prieteni ,iar in al treilea rand gunoi este prea putin spus pentru tine !zic si el ma strange de talie..
Atunci il calc pe buba pe care i-am facut-o...
-Rahat ...doare ca naiba !spune si eu rad...
-Si eu ma iubesc !spun si el zambeste...
-Uite cum facem pisi ,cine il gaseste il pastreaza !spune si imi face cu ochiul apoi pleaca ..
Ma duc la Dean si el era incordat...
-Cine era ala ?
-Nu am timp sa iti explic hai sa il cautam pe Ferrari!spun si el aproba...
Ne-am inprastian si dupa scurt timp il vad la masa cu bauturi ,merh spre masa ca o felina si iau un pahar cu sampanie...
Beau putin si ma uit cu coltul ochiului cum Ferrari se holbeaza la mine...
Mai beau o gura si el vine la mine ..-Buna dulceata !spune el si eu zambesc...
-Buna seara !
Ca sa il fac sa ma cheme in unele din canerele lui beau o gura si las o picatura sa cada mai jos de gat...el saliva si Dean in spate la fel.....
-Ce zici dulceata ? Vii cu mine ? In una din luxoasele mele camere ?
-Mi-ar face placere!spun si ajunsi in camera incuie usa si eu il asez pe un scaun imi ridic foarte putin rochia si il pup pe obraz apoi ma apropii de urechea lui,ii simt mainile pe fundul meu deci iau pistolul si il indrept spre el...
-Ti-a fost dor de mine ?spun si el se uita uimit...
-Cameleonul!
-Yes , baby !spun si el ridica mainile. .
-Asculta-ma bine ,cand iesim si scoti vreu cuvant ca eu sunt Cameleonul esti mort ...Inteles?
El aproba si iesim ..il apuc de brat si imi pun pistolul la loc ,coboram si Dean il ia de gat prieteneate dar il strange tare...
Dipa ce am iesit am urcat in masina si am blocat usile ...-Deci Ferari ,se pare ca nu ti-ai platit cautiunea !
-Dar nu am facut nimic !spune acesta...
-Am fost de fata cand iei bulit masina lu taicamiu si l-ai tradat mergand de partea lui Tozzi!spun si el inghite in sec...
-Imi pare rau !
-Pentru ce ? Ai facut asta sa supravietuiesti dar timpul tau de viata sa scurs !spun si el inghite in sec din nou...
-Am un GPS !spune si eu rad...
-Dragu meu in masina asta nu este internet si apropo l-am aruncat la gunoi , GPS-ul tau de dupa ureche este la gunoi !spun si el injura..
Ajungem la locul nostru secret...
Acolo tata ma astepta si aplauda..L-am scos pe Ferrari si i l-am daruit..
-Bravo echipa am vesti pentru voi veti merge in vacanta !spune tata...
-Cand si unde ?
-Peste doua zile in Maiami !spune tata iar eu si Dean zambim si ne inbratisam...
Am plecat cu Dean acasa si cand am ajuns ,am deschis usa si pe canapea statea mama cu un buchet de flori in mana si un bilet...
-Anabella Bellini de la cine sunt astea ?spune mama si inghit in sec...
Marco futut-ti morti matiii dar...
-Nu stiu !
-Uite ca eu stiu ! Dean afara !tipa mama la el si iese afara...
-Mama....
-Esti iubita cu Marco ? Spune mama si eu ma inec...
-Nu nu sunt !spun si ea se aseaza pe canapea si eu langa ea...
-Anabella Marco Tozzi te iubeste !
-Buna gluma mama lasa prostiile astea !spun si ea ma plesneste ...
Prima daca cand face asta ...
-Nu sunt prostii Anabella , asa este si tatal lui cand iubeste pe cineva face orice sa te indragostesti de el !
-Si tu te-ai indragostit de el ?
-Da si da am fost inpreuna Anabella dar eu ca proasta am plecat l-am inselat si din cauza nervilor ma violat ,dar ascultama bine ,daca te indragostesti de el nu fa gresala pe care am facut-o eu !spune ea si eu aprob...
Am plecat cu trandafirii sus si am citit biletelul...
Draga Anabella,
Inca am in minte dansul nostru ,in care mai inpresionat cu cuvintele tale dure. ..
Dar imi place ....imi place ca nu renunti usor si nici eu ...
Un lucru sa stii ca daca tu pleci in Maiami cu gasca ta voi veni si eu nu te las cu prapaditul ala singura ...
Sper ca ti-a placut
buchetu...
Cu drag MarcoPun florile intr-o vaza si biletul in jurnalul meu...
Ma inbrac in pijamale si ma culc ......
CITEȘTI
Regina Motoarelor 1&2
RomanceDaca vre-ti sa aflati ce se petrece in aceasta carte cititi-o ..^_^