Veselie

344 5 3
                                    

Sau intors si restul din fericire pentru mine acum un nou partener in misiuni ...Max sa oferit si a reusit sa intre in mafia noastra ....Pe Marco nu l-am mai vazut si nici nu as vrea vara a sosit si Max ma invitat la o intalnire ...fetele mau dus la cumparaturi atunci cand am avut-o pe prima cu el si cred ca mi-au ajuns cumparaturile ....
Dar azi ma voi schimba radical nu chiar adica ma voi vopsi inapoi la parul meu normal si imi voi scoate lentilele ....
Ops....mda ce sa zic am purtat si eu lentile ca sa imi ascund ochii albastri dar se pare ca ma intorc la vechea eu fizic dar la eu cea normala psihic...
Azi eu si Sasha nu cred ca am mentionat-o este eu 2 o clona de-a mea si o buna prietena ...mergem la cuafor...
-Gata Anabella ?

-Gata hai sa mergem !

Am urcat in masina si am plecat ...odata ajunse am intrat in salon si un barbat ne-a condus la doua locuri unde el si o doamna o sa ne vopseasca ...

Barbatul ma intreba :

-Ce culoare ?

-Blond deschis !

-Tot capul ?

-Da !

Pleaca si peste cinci minute vine cu vopseaua si ma da tot capul...

-Este un blond deschis si foarte frumos se potiveste cu tenul dumneavoastra !

-Blond a fost culoarea mea naturala !

-Si de ce va-ti vopsit?

-Asta nu cred ca va priveste !zic si dupa ce ma termina imi infasara parul si ma intreaba :

-Mai doriti ceva ?

-Pai as dorii dupa ce ma spalati la cap si ma uscati sa ma tundeti la varfuri si atat !

-Ok asteptati un sfert de ora si o sa va spal !

-Ok!

Sasha sa vopsit negru deoarece ii sta bine si i se potri , ea este cu tenul alb ca laptele si ochii albastri ca marea ...chiar semanam noi doua la ten ,ochi ,inaltime , gusturi ,la haine si comportament...

Dupa o ora :

Am iesit din salon si am mers la cumparaturi acum ma simt eu ...eu adica cea normala....

Dupa scurt timp am iest din mall cu 5 sacose in mana si Sasha cu 6 sacose...
Le-am pus in masina si am plecat spre casa....dar nu am mers spre casa ci spre locul nostru de curse ilegale...
Am coborat din masina si toti ma fluierau...dar nu iam bagat in seama si am mers la fernando...

-Fernando!

-Da papusa ? Zice el facandu-mi cu ochiul...

-Mai scuteste-ma ....sunt Anabela prostule cand e urmatoarea cursa ?

-Anabela ? Wow ce schimbata esti ! Am...urmatoarea este maine la 16:30 incep cursele pregatestete Bella !

-Ok pa Fernando!

Am plecat si ajunsa acasa Nina statea pe canapea si vorbea cu Xenia...

-Hey fetelor !le salut ..

-Cine esti si ce cauti aici .... Vrei sa mori ?zice Xenia..

-Ha ha ha nu mie frica de moarte si sunt Anabella tampito singura care ar muri ai fi tu de mana mea !zic si Xenia rade ..

-Tu esti Anabella ? Sa mori tu !

Am apucat-o de guler si mam uitat in ochii ei...

-Draga curvele nu ma recunosc !

Zic si ii dau drumul..

-Doamne insfarsit ai revenit la tu cea reala !zice Nina...

-Aha ...

Atunci apare si Sasha si Dean cu Maximilian cand ne vad pe mine si Sasha exclama:

-Gemene !

-Fraieri !exlamam eu si Sasha...

-Va-ti perdut pisicutelor ?

-O da ce ne-am pierdut ati vrea sa ne ajutati?

-O da !zic amandoi...

Ne-am apropiat de ei si i-am plesnit. .

-Multumim!

-Auch!zic  amandoi
..

-Sunt Anabella prostule !ii zic lu Dean...

-Sunt Sasha fraierule !zice Sasha lui Maximilian...

-Wow !zic amandoi...

Eu am urcat sus si am facu un dus ,apoi mi-am odulat parul,mam dat cu rimel ,tus si ruj rosu,apoi rochia mea preferata neagra

Eu am urcat sus si am facu un dus ,apoi mi-am odulat parul,mam dat cu rimel ,tus si ruj rosu,apoi rochia mea preferata neagra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si apoi tocurile mele din piele...
Dupa ce cobor jos si ma duc in suvragerie toti se holbau la mine mai rau decat la masini straine...

-Salut !zic zambind si baietii zambesc ..

-Arati ....zic ei...

-Groaznic ?intreb...

-Nu ...arati fabulos !zic ei si apluda...

-Nu e prima data cand port o rochie !

Am mai discutat cu ei si se aude soneria....cand am deschis usa am ramas masca...

-Anabella ?

-M-M.........?????

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum