Statea cu arma indreptata spre mine , de undestie cum ma numesc..
-Cine e Anabella ?
-Tu esti anabella fata trimisa sa ma ucida ....imi pare bine !zice si zam este iar eu ma incrunt...
ca d nu e atent ii iau arma ai ii dau un picior in gura...-Cat de prost poti fi sa vii si sa indrepti o oram spre mine Nicolas ?sunt de 18 -19 ani spioanca si crezica poti vdni la mine si sa indrepti arma , azi o sa mori si o sa mori de mana mea!zic si rade...
Imida un picior peste mana si pistolul se duce departe de noi, incerc sa fug dar ma apuca depicior si cad jos, ma intoarce spre elsi ma strange de gat...
Ii dau un picior in bhrta si imi da drumul ...
Ma punnpeste el si il strang de gat , dar mainile lui le strang pe ale mele si imi amortesc...Ma arunca in perwte si fuge dupa pistol ...
Sar pe umerii lui si cadem spe spate, picioarele mele infasurandu-se in jurul gatului sau si strang pana cand vad ca nu mai misca, ma dau de pe el sioftez..Dar apoi il vad cum ia pistolul si il indrepta spde mine, ma apuca de gat si imida cu dosul piatolului in fata, asa imi sparge arcada , atunci iidau un cot in fata si iau pistolul, il inpusc in picior ...
Cade jos si se uita spre mine...
Deodata se deschide usa liftului si cand ma uit il vad pe ...-M-marco ?zic si apoi simt cum ceva intra in abdomenul meu....
Era un cutit, atu ci cat am mai putut sa atau in picioare am zis ...
-Aici se sfarseste viata ta !zic si il inpusc in cap...
Cad jos si incerc sa stau cu ochii deschisi , marco imi scoate cutitul si se uita la mine...
---------------------------------------------------------------------------------
Pov. Marco :
O vad cum cade jos, dupa ce il inpusxa pe Nicolas , fug la ea si o iau in brate , scot cutitul si imi pun mana sa acopar sangele sa nu il mai las sa curga dar degeaba,...
-Chemati o ambulanta !tip si Sasha suna...
Pana a venit ambulanta eu am vorbjt cu ea...
-Anabella stai cu ochii deschisi , uitate la mine , uitate la mine !zic si ea tuseste scuipand sange...
-M-marco....
-Sumt aici iubito sunt aici !
-D-da-c-ca n-n-u r-r-re...
Stiam ce vroia sa zica..
-Iubito o sa rezisti o sa fii sotia mea , o sa ne casatorim, o o sa o sa facem copii multi copii si si o sa fim fericiti inpreuna ...Ma auzi? Iubito d auzi ?
Zambeste si apoi inchide ochii o zgudui si i cep sa plang ...
Vine ambulanta o ia si o duce la spital, am fost cu ea pana in salonul de operatiede acolo nu am mai avut voie sa merg ..Max si Alex ma tineau sa nu intru acolo ai sa ii omor pe toti....Dupa 6 ore :
-Cineeste ruda cu Anabella Bellini ?
-Sjnt iubitul ei !zic si ea ma duce mai departe de restul...
-Domnule , am dacut tot ce am putut , pacienta a...a....a
-Zii dracu ce a patit !tip la ea...
-Pacienta a....a...a...
CITEȘTI
Regina Motoarelor 1&2
RomanceDaca vre-ti sa aflati ce se petrece in aceasta carte cititi-o ..^_^