Opa !!!!

318 5 1
                                    

-M-Marco ?

-Anabella tu esti ?

-Nu! Zic simplu si eram  sa ii inchid usa in fata ca intra si se uita la tata...

-Ce dracu vrei Tozzi ? Si cum iti permiti sa intri in casa mea cu asa un tupeu si sa te uiti in ochii mei ?zice tata furios...

-Vreau sa vorbesc cu Anabella !

-Nu o sa faci asta !

-Ba da ! Dati-va din calea mea !urla nervos ...

Atunci il apuc de brat si il intorc spre mine...

-Anabella nu mai este !

-P-Poftim???.?zice intunecandu-si ochii...

-Anabella nu mai este !tip la el ...

-Atunci unde e ?

-A disparut !

-Unde ?

-Nu o sa o mai gasesti vreodata pe acea Anabella !zic eu cu scarba...

Ma apuca de gat si ma tranteste de perete...

-Ce iei facut ?

-Nimic idiotule ! Nu eu !

-Atunci cine ?

-Tu !zic uitandu-ma in ochii lui si calcandu-l pe picior cu tocul .

Se da mai departe de mine si isi freaca piciorul...

-De unde stii de piciorul ranit al meu ? Zice pe o voce groasa si rece. .

-Stiu multe despre tine idiotule !

-Cine ti-a spus de mine ?spune soptit....

-Nimeni .... Eu te cunosc Marco dar se pare ca tu nu ma mai recunosti !zambesc strengareste la el...

Se apropie de mine se uita atent la ochii mei ...imi ia mainile si se uita la incheietura mea care scria un  M o da nu cred ca stie nimeni dar mi-am facut un tatuaj cu M doar el stiind..

-De unde e asta ? Tuna el la mine..

-Nu mai fa pe prostu tu erai singurul care stia si stii de asta !zic punandu-mi mana la spate...

-Te roog iarta-ma ...spune lasandu-se in genunchi ....

-Crezi ca e asa de usor cand frangi inima cuiva in mii de bucatele ? Spun mai mult tipand...

-Nu ....nu cred !zice plangand ? Plange ? O doamne...

Ma duc si iau o farfurie din bucatarie si il ridic...ii sterg lacrimile si i-o dau ...

-Arunca farfuria pe jos !

-De ce ? Zice el...

-Fa-o!ii odorn...

POC!!!

-Acum cerei scuze !

-"Imi pare rau !"??

-Sa refacut la loc ?

-Nu !

-Vezi Marco asa este sa frangi o inima !ii zic si cade in genunchi...

Sa facut liniste, toti se uitau la noi...

-Singurul leac ca inima ta sa se vindece este sa te las in pace ?zice trist uitandu-se in ochii mei..

-Nu ...nu acesta e leacul ...Leacul pentru vindecarea inimii mele esti tu, dar nu stiu daca ar mai rezista dupa inca o prostie de a ta ! Spun si el se ridica...

-Vino cu mine !zice ...

-Unde ?

-Ai incredere ?

Ma uit in ochii lui si in jur..respir si expir apoi zic:

-Da !

Ma ia de mana si ma trage dupa el ....Urcam in masina si porneste spre habar nu am....
Ajungem intr-un loc intunecat pana cand bate din palme si se aprind niste lumini ...
Eram pe nisip eram la malul lacului Rocco....Atunci am ramas inpresionata ,am vazut o masa si 2 scaune ...Opa.....o cina romantica????..

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum