Zile dulci-Zile amare

131 3 0
                                    

Pov. Nicole:

Au trecut 3 luni frumoase langa ingerasii mei...Aiden a stat in fiecare zi cu ei ...Chiar daca mai pleca cateva ore cu treburi se intorcea rapid si foarte obosit cu hainute si jucarii...
Acum stau in biroul lui si semnez acte pana cand aud un ras feminin nemaiauzit ...

Si se deschide usa in care Aiden vb cu o femeie cu corp frumos,talie de viespe,niste tocuri negre si o rochie neagra mulata,parul roscat si lung si niste ochii albastri ca oceanul....

-Oh , Aiden ?? Iti pui servitoarele sa semneze acte ??intreaba si lui Aiden ii cade fata si vroia sa spuna ceva dar i-o iau inainte...

-Ooo tu trebuie sa fii ???

-Nu ma cunosti??intreaba curioasa..

-Daca nu esti de pe centura atunci nu !ii zambeac malefic...

-Scuze nu dau importanta servitoarelor !!

-Asculta aici jegoasa inputita nu sunt o servitoare in Mafia asta da ?? Cred ca vrei fututa ca ai fite in cur !marai spre ea...

-Fetelor ...spune Aiden si cand da cu privirea spre mine isi inghite vorbele...

-Jegoasa ?? Hai uimeste-ma cine esti ??

-Sunt Nicole Monko sotia lui Aiden si sigur nu o servitoare !!ea incepe sa rada..

-Sotia ??? Hai ca glumele le ai ...

Atunci imi prind parul si o apuc de par...

-Cu ce fite vii in casa mea ???

Ea incearca sa riposteze dar o pocnesc...

-Sunt musafir..

-Oh serios ??? Aiden cine e ea ???

-E....e...e...

-Zi-mi!!!!

-E Mona ..

-Aaa fosta ta iubita ???intreb curioasa..

-Nu mai sunt fosta sunt actuala ....

Atunci ma uit la el ..

-Iubit-o...

Il plesnesc si ppec in camera noastra incui usa si si ma uit la ingerasii mei...

-Ingerasilor ? Ce zice-ti sa o vizitam pe bunica ?ei rad si ridica manutele...

Imi fac bagajul si imi sun socriii..

Convorbire telefonica:
Alo???
Diana ??
Nicole scumpo?? De ce mai sunat??
Vroiambsa va fac o vizita destul de lunga ma primiti ??
Te-ai certat cu Aiden ??
Da....
Bine scump-o va asteptam !!

Inchid telefonul imi iau bagajul si copii si cobor jos unde Aiden inca vorbeste cu fufa aia...

-Nicole ??? Unde pleci???intreaba surprins..

-La mama !spun si ies pe usa si imi pun copii in masina si bagajul in porbagaj...

El ma apuca de mana si ma intoarce spre el...

-Iubit-o ?? Ce se intampla ??

-Ce cauta aia aici ??

-A venit inapoi in mafie ..

-Cat sta??

-Pentru totdeauna !

-De ce ??

-Are informatii utile !!

-Oooo...Informatii utile .... Indeajuns de utile incat ai primio si in pat nu??

El tace....si il mai plesnesc odata...

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum