Cursa

571 15 1
                                    

Ma trezesc si ma uit in camera vad o tava cu mancare si un biletel...ma ridic si il citesc...

Neata iubita mea , eu si tatal tau am plecat cu Ferrari si cu echipa sa rezolvam problema , ti-am lasat in tava suc natural si clatite cu Nuttela , dar nu vreau sa uiti ce ti-a, zis aseara ....te pup..
Mama....

Asa se intampla de obicei, dupa ce mananc imi fac rutina de dimineata ..dupa ma inbrac in echipamentul meu si imi iau cheile de la motor...
Merg in garaj si imi vad frumusetea ...o da scumpa mea Vipera....asa am numit-o pentru ca este agila si iute ...:

Urc pe el si merg spre locul nostru de curse pe drum ma opresc la cafenea , imi dau casca jos si intru in cafenea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Urc pe el si merg spre locul nostru de curse pe drum ma opresc la cafenea , imi dau casca jos si intru in cafenea...

-Buna ziua domnisoara ce doriti?spune acesta...

-O cafea cu lapte va roog !spun si el imi face cu ochiul...

Ma asez pe scaun si ma uit in jur Ops uite-l pe Marco care bea o cafea....
Cand se uita spre mine eu intorc capul nu trebuie sa ma vada....

-Poftim papusa !

-Multumesc pastra-ti restul!spun dandu-i bani si ies din cafenea, imi pun casca si urc pe motor,il vad pe Marco cum iese si eu pornesc ....

Ce o fi vrut ? Eh soarta.......Ajunsa pe pista il vad pe Fernando zambitor...

-Neata Soare !

-Neata ce faci Fernando?

-Ce sa fac bine !

-Pe cine voi intrece azi?

-Pe Marco Tozzi!

-Idiotenie ,iar ala de doua zile incoace tot imi apare in cale !spun si el rade..

-Nu e treaba mea eu ma ocup doar de curse!spune si eu ii arat semnul "pacii"

-Mda deci Fernando vrei sa o vezi pe frumusetea asta in actiune ?spun mangaindu-mi motocicleta..

-Yes baby!spune si eu imi pun casca , apoi ma pozitionez pe pista ...

Se aude un foc si eu incep , merg cu o viteza izbitoare cred ca daca erau persoane pe langa, inghiteau praful din urma mea ....
Dupa trei ture ma opresc , trebuie sa-i fac plinul si sa ma dezmortesc.....

-Baga viteza puicuta ta !spune o voce cunoscuta ...

-Nu e iubita mea ci este Regina Motoarelor !spune Fernando...

-Cu papusa asta ma voi lupta ? O bat din prima! spune Marco si eu rad...

- Tot ce o sa faci tu o sa fie sa inghiti prafu din urma mea Tozzi!spun si el rade...

-Pe atat de sexi pe atat de intepata !spune si eu imi inclestez pumnii...

Atunci merg spre el ce bine ca am casca si geamul ei este fumuriu inchis, il calc pe piciorul pe care l-am inpuscat........,

-Pe atat de sexi pe atat de prost !spun si el injura...

-Bagami-as piciorul meu !

-Ops Tozzi ce ai patit ? Ai facut buba ? Spun cu o voce igrijorata ... Bine a facut fata aia ca te -a inpuscat in picior !spun si el ridica o spranceana ...

-De unde stii ?

-Nene eu stiu totul !spun si el isi pune casca...

-Ai sa facem cursa aia ...

-Baby as zice sa te pastrezi , oricum pierzi !spun si el strange pumnii si pleaca....

-Doamne Regino te pricepi de minune sa enervezi pe cineva !spune Fernando si ma aplauda...

-El incepe si eu termin !spun simplu si ma duc sa ii fac plinul Viperei mele ...

Dupa ce termin ma uit la ceas este debea 14:45 hai sa mergem la Dean...

Ajunsa la blocul lui urc sus si bat la usa ....cand se deschide vad un Dean la bustul gol si un prosop pe el...
Ce bine ca nimeni nu ma vede cand imi musc buza...

-Cine esti ?

-Mata ma lasi sa intru ?spun si el aproba ...

Imi dau casca jos si ma uit in tot apartamentul superb....

-Misto apartament !spun si el zambeste...

-Si ?spune el cu speranta.....

-Ce ? Si ce ?spun si amandoi radem...

-Serios ? Nu observi nimic ?

-Pai nu esti prima persoana vazuta  la bustul gol.....

-Si ce ? Nu arat bine ?

-Se putea si mai bine du-te si imbracate !el merge si peste cateva minute vine si se aseaza langa mine..

-Deci cu ce ocazie ai venit la mine ?

-Pai mama si tata au plecat nu stiu pe unde , la ora 18:30 am o cursa cu Marco Tozzi si a inceput sa imi placa de el ?spun muscandu-mi buza si uitandu-ma la Dean care pare surprins....

-Wow , multe de procesat !

-Si nu stiu ce sa fac ? Spun si el rade...

-Doamne Anabella Bellini nu stie ce sa faca toti baietii te adora fix cum esti si tu nu stii ce sa faci?

-Mda ciudata ha ?

-Fi tu insati Anabella !

-Vii la cursa nu ?

-Intotdeauna pui !

-Pui ? Serios ? Gata cu alinturile !spun si el tace....

Dupa ce am mai discutat , sa facut 18:00 si am plecat ....
Ajusi acolo o multime de oamnei m-au aplaudat cand m-au vazut si le-am facut cu mana...

-Gata de cursa Bella ?spune Fernando...

-Mereu !spun si merg pe pista langa Marco...

-Esti gata sa pierzi ?spune el....

-Tu esti gata sa mananci praful din urma mea ?spun si el urca la fel si eu ,iar cand sa dat startu l-am lasat pe el in fata mereu am facut asta si cand a crezut ca va castiga am bagat viteza si l-am intrecut ...toti au apludat si erau fericiti inafara de Marco...

Ma duc la el si ii zambesc ..

-Nu imi vine sa cred, ma batut o fata !spune zi eu zambesc...

-Nu orice fata Marco!

Spun dandu-mi casaca jos si zambindu-i,...

Spun dandu-mi casaca jos si zambindu-i,

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Anabella?

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum