Ma trezesc si ma frec la ochi ca un copil mic ,atunci mi-am amintit intamplarea de ieri cu Marco.....Pffff il plac? nu il plac ci il iubesc pe Marco..dar nu-s genu ala de fata care i-ar sari in brate si mam gandit la Dean ma iubeste dar eu il iubesc doar ca un frate ...
Pfff baietii astia m-au dat peste cap cred ca o cursa m-ar trezii...Ma ridic imi fac rutina de dimineata si imi pun echipamentul...
Ies afara si imi iau frumusetea mea, vipera ....Ma urc pe ea si bag cheia in contact...-Anabella unde pleci ?aud o voce cunoscuta...
-Undeva !spun si plec cu viteza si sper ca sa nu ma urmareasca ar fi in pericol...
Ma plimb cu usurinta pe langa masini ...pan acand ajung la locul secret si ilegal de facut curse....
-Buna papusa ce cauti tu aici?
-Am venit la o cursa !spun si el rade...
-Papusele nu concureaza...
-Gresit acum concureaza papusel !spun si imi dau casca jos...
-Bella?
-Denis ce mai faci?
-Bine ai ajuns Regina?
-La mine acasa sunt Regina Motoarelor .....Aici doar o fata dar dupa cursa asta cineva !
-Imi pare rau dar este ocupat!
-Atunci imi pare rau pentru tine Denis!
-De ce ?
-Dupa cursa te invitam sa megem la plaja ,unde se poarta costume de baie la soare !
-Stai o Bella in costum de baie ? Bine cursa asta e a ta !spune si eu ma aliniez pe pista...
Toti fluiera si eu ii injur in minte...
-Azi cea mai buna si singura Mafioata a Italiei o sa concureze pe aceasta pista cu neinfricatul si neintrecutul Max Turner....spune Denis si apare un motociclist si se aseaza langa mine .
-Succes papusa !
-Mda mersi !spun si cand a fost dat startul eu nu am pornit ..cinci secunde am stat si apoi am pornit in viteza , cursa este din trei ture , doua le-am facut langa el , l-am lasat in fata si cand chiar a crezut ca va castiga am bagat viteza si l-am intrecut ..
Toti ma aplaudat si eu imi dau casca jos si cand el si-a dat-o mi-a cazut fata , arata bine , ochi albastri , par ciocolatiu , buze pline ...dar nu arata ca Marco...
-Bravo Italianco !spune el si dam mana..
-Nene sunt Rusoaica !spun si el zambeste,..
-Tot Rusoaicele noastre sunt cele mai bune !la ce se refera..
-Esti Rus?
-Si Bella !
-Ma numesc Anabella !
-Max !
Dupa ce dam mana el tot imi zambeste...
-Ce zici ? Sa mergem sa bem un suc? Pierzatorul face cinste castigatorului!
Sa spun da ?
Aloo ? Anabella nu ai iubit poti face ce vrei !
Ok..-Daca faci tu cinste !
Ne luam motoarele si mergem la un restaurant ...
Dupa ce ne dam jos castile si ne asezam la o masa , vine o chelnerita...-Vrem o sampanie va roog !
-Vine imediat!
-Spui suc si acum sampanie ?
-E buna si aia !
CITEȘTI
Regina Motoarelor 1&2
RomanceDaca vre-ti sa aflati ce se petrece in aceasta carte cititi-o ..^_^