Pov.Nicole:
Sunt legata cu sfori si imi caut cu privirea fratele...
-Toni !spun soptit..
Apoi aud strigate si urlete...
Ma aplec sa ma uit spre cealalta celula si il vad pe Toni scuipand sange...-Daca nu imi zici acum secretele tatalui tau si a mamei tale o ucid pe surioara ta draga...
-Lasa-mi sora in pace jegule !zice si il scuipa...
Apoi primeste un pumn si cade jos...-Ai trei minute la dispozitie !
Ok atunci artrebuii ca ghiarele mele ascutite sa isi faca treaba..
-Unu........
-La naiba !injura fratemiu...
Hai rupete sfoara aiurita...
-Doi......
Gata...
Pov. Toni:
Ma rog la dumnezeu sa nu imi omoare sora ...
-Si......
-Trei !zice Nicole si ii da cu o bucata de fier in cap si cade..
-Nicole !
-Toni esti bine ?zice ingrijorata si ma inbratisaja ...
-Da sunt bine.....Tu esti bine ai patit ceva ??.
-Nu, stai calm !
Ma ajuta sa imi dezleg sforile si dupa ce termina sare in bratele mele..
-Surioara !zic si ea plange...
-Nu suntem pregatiti pentru misiuni!zice soptit
-Ba da , v-om reusi noi !
Ma ridic ,ii iau arma jigodiei si o apuc de mana pe sora mea...
Am urcat sus si am gasit o camera cu arme...Ea si-a luat doua pistoale unu de marime mica care si l-a ascuns in bocang si unu de marime mare pe tru a ma ajuta sa evadam...
Am luat munitie si am pornit la drum...
Am trecut pe langa ei cu usurinta fara sa ne dea importanta pana cand...-Stai ......Roger unde te duci ?aud o vocefeminina si cand ma intorc o vad pe Mona iubita mea cum il apuca pe acel Roger si il saruta...
-Curva !zic si vroiam sa ma duc sa ii zic vreo doua fufei dar Nicole ma apuca de mana si ma trage spre iesire...
-Toni calmeazate si ascultama !zice cand vede ca fac o criza de nervi si apoi ma plesneste...
-Vrei sa iesim vii de aici?? Daca da nu te mai purta ca un caine turbat si hai !zice Nicole si eu aprob...
Incercam sa ne strecuram dar Nicole este apucata denpor...
-Curva naibii !zice fix Mona...
-Cine e curva ?zice Nicole si cand se intoarce onpocneste de ii sparge nasul acela perfect...Singura curva din noi doua esti tu Javra....Catea ordinara ti-ai batut joc de fratele meu....Idioat-o !!urla Nicole si sare pe ea luand-o la pumni ...Cand o tragea de par si o dadea cu capul de pamant...Cand ii dadea doi pumni...Cand ii dadea picioare in burta ....Cand sa oprit Mone debea putea respira...
-Sa mori in iad catea !zice sora mea si o scuipa in ochi...
Wow ....Nico pare inofensiva de fel dar cand o apuca pandeliile devine dracu in persoana...
-Ce se intampla aici !zice un barbat masiv...
-Nico am dat de naiba..!!
-Bagami-as !
-Intrusa a batut-o pe Mona !zic toti...
Se apropie de Nicole dar ma pun in fata lui...
-Nu te apropia de sora mea !
-Cat timp voi sunte-ti pe proprietatea mea si cat timp sunt eu seful nimeni nu are voie sa se uite in ochii mei ...Acum dispari din fata mea pana nu te omor !
Nu ma clintesc dar Nico ma da laoparte sise uita la barbatul ala in ochii..
-Asculta aici baiete nu mi-e frica de tine...Poti fi muma padurii ca ma doare undeva ! Daca nu ma lasi sa plec inpreuna cu fratele meu iti voi face viata un calvar tot restul vietii tale !zice ea si el pare surprins de vorbele surorii mele...
El a zambit si a inceput sa rada..
-Desi sunt curios unde te doare pe tine domnisoara .....Si mai curios cum ai putut sa o bagi in spital pe Mona asa de repede...O sa facem un targ !zice el si ranjeste...
-Bine !zice Nico si eu raman surprins...
-Nicole Elizabeth Bellini sau ai prefera Tozzi??
-Mi-e indiferent !
-Ok....Ce zici ca familia ta si fratiorul tau sa fie bine si in siguranta sa vii in Mafia mea !zice si mie imi cade fisa..
-Nicole nu !
-Propunerea dumneavoastra Domnule Aiden Monko este destul de covingatoare dar.....Am nevoie de un juramant !zice ea si el primeste un act...
-Daca semnezi aceasta foaie ma jur !
Ea citeste foaia si o semneaza...
-Bine acum vreau sa imi iau ramas bun de la fratele meu deci ..Valea !zice ea si ei pleaca..
-Nicole esti nebuna !
-Off ....fratioare mereu am riscat pentru familie deci promite-mi ca o sa ai grija de mama si de tata si ca o sa imi scrii prin posta !zice ea zambind cald !
-Promit !zic si mi se prelinge o lacrima !
-Nu plange fratioare esti puternic! Esti destept , frumos ai toate calitatile iti promit ca intr-o zi ne v-om revedea !
-Te iubesc !
-Si eu !
Apoi vin doi barbati si ma duc acasa cand intru il vad pe tata inbracat si pregatit de plecare..
-Unde plecati?
-Dupa voi !zice mama si tata..
-Nu mai trebuie !
-Toni unde e Nicole ??intreaba mama...
Eu aplec capul...
-Toni unde e Nicole ???intreaba tata ...
Mama cade jos si incepe a plange...
-Nicole .......tipa mama...
-Anabella !
Mama se ridica si se apropie de mine...
-Unde e fiica mea fiule !
-Este......
-A murit ???intreaba ea..
-Nu !
-Atunci ?
-Aiden Monko a semnat un act cu ea si va ramane in Mafia lui daca nu brea sa patim noi ceva !
-Aiden este unul dintre cei mai periculosi mafioti a remarcat ceva la ea ??
-Da a batuto pe Mona de a bagat-o in spital in 5 minute !
-Atunci sa speram sa se intoarca intr-i buna zi acasa !zice tata...
Si mama incepe sa planga...
-Nicole......
CITEȘTI
Regina Motoarelor 1&2
RomanceDaca vre-ti sa aflati ce se petrece in aceasta carte cititi-o ..^_^