Te Iubesc

391 10 2
                                    

Ma uit la Marco ,Max si Alex cum isi pocnesc pumnii....Celalati baieti inghit in sec...Marco se apropie de baiatu care ma apucat de gat si ii da un pumn in coaste ..atunci sunt lasata pe jos...

-Nimeni nu se atinge de ea !urla nervos la cel ranit...

-De ce ? E a ta ?

-Iti zic eu de ce pentru ca e persoana care ma face sa vreau sa traiesc de aia si da e a mea !zice maraind iar eu si Sasha ramanem masca...

Marco e pus pe romantism...

Dupa ce toti baietii au plecat ...Marco vine la mine si ma ridica cu mana sa ...

-Tu ...Tu nu o sa mai pleci din vila fara mine !ma atentioneaza ...ma tine de mana strans debea o simt...

Mi-o pun pe pieptul lui si il iau in brate...il strang tare si zambesc cand o vad pe Sasha pupandu-se cu Max ..(poza la media)...

-Mi-a fost dor de gelozia ta !ii zic si zambesc inocent...

-Si mie mi-a fost dor sa te scot din buclucuri!zice si ma pupa pe frunte...

Sasha si Max pleaca pe alt drum...Alex e singur saracu ..trec pe langa Marco si merg la Alex...

-Alex nu iti fa griji o sa iti gasesti pe cineva !ii zic incurajator...

-Sper !

-Vrei sa vii cu noi ?

-Daca vrei !

Merg cu Marco in dreapta si Alex in stanga ....
Am trecut pe langa o ghereta de inghetata ma uitam la ea ca la felul 14 miam...

Cand baietii sau uitat la mine . sau uitat unii la altii si apoi au fugit la ghereta...am inceput sa rad de ei...peste scurt timp se intorc amandoi cu cate o inghetata...

-Poftim!zic amandoi si cand se uita unul la altul parca se omoara din priviri...

-Multumesc !zic si le iau pe amandoua...

-Trebuia sa alegi doar una !

-Nu pot alege doar una ,ambele sunt preferatele mele ...dar unul din voi e preferatul meu !zic si zambesc inocent...

Ajunsi la vila Marco ma tinea de mana strans...

-Iar gelozia draga ?il intreb si se uita la mine relaxandu-se si ridicand o spranceana..

-Nu sunt gelos !

-Ba da si inca cum ...de aceea nu imi simt mana !spun mai mult tipand ultimile cuvinte..

-Scuze !zice dandu-mi drumul si am inceput sa imi mangai mana ranita...

-Vii cu mine pana afara ?zice Alex...

-Nu am chef !ii zic cu scarba si ma ridica si pune pe umarul lui ca un sac de cartofi...

-Marcooooo!tip dupa singurul baiat care m-ar scoate din bratele scarbei asteia...

-Hoo fa ca nu te violez !

-Nu se stie dupa cate imagini sunt sigura ca iti vin in minte cu mine !zic si ii dau un genunchi in piept...

Dar nimic se opreste si rade apoi isi continua drumul eu tipand si dand din picioare nervoasa...

-Daca nu imi dai drumul te fac bucati si le trimit in diferite tari !tip deja satula...

-Terminate ca nu ma sperii!

Atunci imi infasor mainile in jurul gatului lui Alex si ma intorc cu picioarele in spatele lui ,mi le incolacesc de spatele acestuia si il strang foarte tare de gat..
Atunci mainile lui se prind de ale mele si le strange ..dar fiind incordate nu simt nimic...il trag pe spate si ma urc pe umerii lui ..atunci imi incolacesc picioarele in jurul gatului sau amandoi fiind pe jos ..

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum