Certuri si inpacari!

270 5 0
                                    

Ma uit la cei doi care se omoara din priviri...

-Baieti gata ....Marco e doar un prieten bun de al meu !

-"E doar un prieten "? Poftim ? Atat am fost pentru tine timp de 16 ani ? Atat doar atat?tipa uimit...

-Sentimentele mele fata de tine sau schimbat cu timpul !

-Si nu zii ca iti iubesti dusmanul !

-Asta nu te priveste !

-De ce nu ?

-Pentru ca esti "doar un prieten " !ii zic si inchid gura apoi ma uit la Marco care pare surprins dar cand se uita in ochii mei si tremura ...

-Iubit-o calmeazate !zice luandu-ma in brate...

-Imi vine sa strang pe cineva de gat pot?

-Nu eu ...Nu eu...is prea frumos sa mor !zice si rade...

-Vai dar ce frumos esti tu !ii zic si ii dau un cot in burta incet ..

-Iubit-o calmeaza-te   !

-Cum sa ma calmez Marco ? Prietenul meu din copilarie inca ma iubeste !ii zic si imediat de incordeaza...

-Si ce vrei sa zici ? Nu-mi zi ca te desparti de mine pentru el ?imi urla nervos in fata...

Atunci il plesnesc ...

-Nu idiotule nu ma despart de tine pentru el dar daca asta vrei ....o zic si ma indepartez de el mergand in baie trantind usa cu putere....

-Cea mai misto petrecere !tip din toti plamanii si dau cu pumnul in oglinda ...

-Cel mai misto prieten din copilarie !tip din nou si dau cu pumnul in cealalta oglinda...

-Cel mai gelos iubit !tip si dau din nou cu pumnul in oglinda...

Am auzit o bubuitura in usa...

-E ocupat ce dracu vreti?tip din nou...

-Iubito deschide usa !

-De ce ? Ca sa imi urli din nou in fata si sa ma intrebi citeț;"Nu-mi zi ca te desparti de mine pentru el ?"urlu nervoasa si ma uit la o oglinda care era putin cam intreaga...

Imi vad fata plina de zgarieturi   si mainile pline de sange...

-Anabela Elizabeth Bellini deachide usa sau o daram ca un nebun ce sunt !zice si eu rad silentios...

Deschid usa si se uita la mine cu gura casca ...

-Ce dracu ti-ai facut ?

-A venit un ninja si ma sgariat cu sabia lui!zic si zambesc  inocent....

-Nu ma minti Anabella vqd ca oglinzile sunt starte de mie si frica sa aflu cum...

-Eu le-am spart !

-De ce ?

-Din vina ta si a lui Moris !

Atunci ma ia in brate...

-Iubit-o iarta-ma promit ca nu o sa mai urlu la tine o sa vorbesc incet sau mai deloc iarta-ma !zice si isi pune mainile pe obrazul meu .

Ma pupa pe nasuc si plecam de la petrecere acasa unde ia trusa si imi dezinfecteaza ranile...

Se uita la mine si cand ma uit in ochii lui vad vinovatie...

-Marco sunt bine !

-Ba nu nu esti ! Din vina mea arati asa !

-Mai mult din vina lui Moris !

-Jegosul naibii!zice si se ridica nervos gata sa plece dar il apuc de mana si il trg spre mine...

-Stai aici !ii zic si se opreste...

Ma agat bine de el si vad ca tot nu asculta...Imi dau drumul...

-Marco daca iesi pe usa aia ma despart de tine si nu mai vb cu tine toata viata !tip exasperata ....

El ascultandu-mi amenintarea se opreste ....

-Anabella ....

-Nici o Anabella ...Marco daca iesi sa terminat !il amenint cu mainile inclestate...

-Bine.....Bine o fac pentru ca te iubesc ! Dar daca apare la usa noastra il pocnesc !

Cioc Cioc...

Marco deschide usa si .....

POC!!!!!!!!!!!

Regina Motoarelor 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum