Poveste trimisa de DmDizz

2.2K 93 23
                                    

     Acum cateva zile,intr-o noapte,pe la ora doua,dupa ce am stat toata ziua pe calculator,m-am hotarat sa ma pun la somn.Am inchis PC si m-am bagat in pat,aprinzand televizorul(mereu ma uit la Tv inainte sa adorm)... si cand am simtit ca mi se inchid pleoapele m-am decis sa inchid televizorul,pentru a nu ma trezii din somn.L-am inchis si m-am facut comoda in pat.Dupa cateva minute,mi-am deschis ochii si brusc somnolenta se evaporase,m-am aplecat sa-mi iau telecomanda(de sub pat,mereu o pun acolo)si... am simtit ceva prima oara,ca si cum,as fii atins piele,in fine a inceput sa mi se faca frica si am cautat pe sub pat telecomanda(nu am bagat in seama asta,am crezut ca e o soseta sau ceva)  

M-am uitat la televizor putin si am adormit cu el aprins...M-am trezit la cinci dimineata si m-am dus la baie,cand m-am intors in camera(care era destul de intunecata) m-am uitat in colt,fix acolo(am o frica,mereu simt ca se uita cineva asupra mea,din coltul camerei)m-am bagat in pat si mi-am pus patura in cap;exact cand adormisem auzeam cum cineva bate in pat de desubt... M-am dus si am dormit cu mama atunci,am ramas pur si simplu traumatizata.

Si ce m-a infricosat cel mai mult e faptul ca,la doua ore de cand m-am trezit,special m-am uitat sub pat... si am ramas uimita cand n-am vazut nicio soseta sub pat...

Legende de GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum