Bölüm 4: Cono Kavgası

80 13 6
                                    

Selam kediciklerim bu bölümü erken yayınlıyorum çünkü yakında sınavlar var umarım beyenirsiniz ilginiz için teşekkür ederim umarım ben bunları yazarken hissettiklerimi siz sevgili okur kediciklerimde okurken inşallah..
Keyifli okumalar☺

***

Denizi karşımda gördüğümde biraz şaşırsamda kendimi toplayıp

-"Şu şırfıntılardan hangisi sevgilin, madem karşıma sevgilisini gönderecek kadar korkak ben bir ziyaret edeyim."

dedim elimi belime koyarak. Deniz'in yüzündeki sırıtış daha da büyüyerek

-"Sevgilim olduğunu nerden çıkardın?"

dedi benim gibi elini beline koyarak, benim taklitimi yapıyordu lan bu. Hemen elimi belimden indirip

-"Sevgilini dövmediysem ne diye beni omuzlayıp buraya getirdin mal"

dedim. Daha da çok sırıtarak

-"Güzelim ben mal değil malcıyım öyle olmasa seni buraya getirmezdim."

dedi. Laf mi soktu bu bana ha

-"Burdan öyle gözükmüyor malcıdan çok mal tipi var sende"

dedim. Sırıtarak

-"Yerinde olsam kurtarıcımla böyle konuşmazdım."

dedi.

-"Sen mi kurtarıcım mi hahahah, ne kurtarıcısı lan!?"

-"Farkında mısın bilmem ama ikidir senin hayatını kurtarıyorum. Az önce polislerden kurtardım bi teşekkür edersin artık."
dedi. Kendini beğenmiş seni, resmen egosunun içinde kaybolmuş.

-"Bizim oralarda bi laf vardır bilir misin?" dedim.

-"Neymiş sizin oraların lafı?"
dedi alayla.

-"Nah, sana nah teşekkür ederim. Ben mi kurtar dedim, bıraksaydın iki yellozu daha yolardım."
dedim sinirle.

-"Ayrıca sen beni mi takip ediyorsun, ot gibi burnumun dibinde bitiyorsun?"
dedim tek kaşımı kaldırarak.

-"Bak güzelim, ben kimseyi takip etmem hele bu kızı asla. Genelde kızlar beni takip eder, hatta onlarla bir gece geçirmem için yalvarırlar."

dedi. Bel altı mi oynuyordu pis sapık.

-"Belli belki senin götünü çok kaldırmışlar. Emin ol sana yalvaranlar da oruspulardır. Düzgün bir kız öyle bir şey demez"

dedim alayla konuşmasına izin vermeden

-"Hem senin özel hayatın beni ılgilendirmez, madem beni takip etmiyorsun, ne diye karşılaşıp duruyoruz, hadi tesadüf de güleyim."

dedim.

-"Senin yurdunun bir arka sokağında oturduğum için olabilir mi?"

dedi alayla. Hiç bu sokaklarda oturur gibi bi tipide yoktu aslında

-"Daha once niye görmedim seni o zaman?"

-"Yeni taşındık."

Çok zenginken iflas etmiş gibi bir hâli vardı. Zaten çok cool ama oturduğu ortamla alakası bile yoktu.

Telefonumun titremesiyle aklıma Sedef geldi. Ekranda ki "PamPam" yazısını görünce onu unuttuğum aklıma geldi.

-"Alo"

_"Kızım nerdesin sen?"

-"Dönercideyim size de yaptırıyorum."

dedim. Gerçeği söylesem şimdi kızların diline düşerdim. Sevgilin mi bu çocuktan başlayıp yavşıyorsa ağzını burnunu dağıtırızdan çıkarlardı.

Sokak KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin