Sabahki şakadan sonra bir ton küfür ederek ve bunun intikamının çok büyük olacağını bir kenara yazarak hızla hazırlanmaya başladım.Sedef hanım gilin muteşem! Yurt şakası yüzünden geç kalmıştım .
Hızla hazırlandıktan sonra Alev i arayarak gecikeceğimi ve beni beklememesini söyledim.Hızla yurttan çıktım tam yoluma devam edecekken ilerideki kalabalık dikkatimi çekti.
Elerinde fotoğraf makinasına benzer sarı kasklı adamlar ellerinde metre gibi birşeylerle yurdun etrafında ölçüm yapıyorlardı.yine Şule müdür boş kalmıyordu anlaşılan .kesin yinebir yenilik felan yapacak. Kadın yaşlı ama ruhu genç bizi o kadar çok düşünüyorki sürekli yurdu iyleştirmek için yenilikler yapıyor.
Aslında burda ne kadar agrasif insanlar olsada hepsi bizim iyliğmiz için var.ne kadar kızlarla isyan etsekte aslında hepimiz bu yurdu evlerimizden daha çok seviyorz.
Benim bu yurtta gözüm açlıdı. Paylaşmayı,güvenmeyi,güvenmemyi,hakkını aramayı,kendini korumayı,dayanışmayı,yardımlaşmayı,aç yatmayı,insan sevgisini,dostluğu,samimiyeti,acımayı,merhameti,kareşliği,ağlamamayı,gülmeyi,güçlü kalmayı,eğlenceyi bu yurtta öğrendim.Benim bu yurdn her karesinde her santiminde anım var.Ben sokak kızıyım gezmeyi sokaklarda özgürce dolaşmayı seven ben bir tek bu yurdu sahiplendim sokaklardan sonra evde bile kalmak istemeyen ben...
En ufak isyanda hemen kendine gel Derin diyorum sen bu yurt sayesinde "Derin "oldun.
Bir tek kendim çin değil yurtta okadar çok evden kaçan ailesiyle bulamadığı huzuru yurtta bulan o kadar çok acı hikayesi olan kız varki o yüzden iyiki diyorum iyiki var bu yurt."Ne kadar da yurt sevgisi olan bi kız " iç sesim yine atağa geçmişti.
Düşüncelere boğulurken ne ara okula geldim anlamamıştım bile.saate baktığımda ilk dersin bitmesine 10 dk vardı.zaten ilk ders tarihti tarihi severim ama ilk ders hiç çekilmiyor.sabah kahvaltı yapmadığımı hatırlayarak kantine ilerledim.
"Günaydın ismail abi" dedim bizim yaşlı ama ruh genç kantincimize
" Günaydın deli kız derstenmi kaçtın"dedi herzamanki gibi sempatik tavrıyla
" yok be ismail abi ne kaçması geç kaldım sonra dedim madem geç kaldım ismail abimin nefis tostundan yemeden derse girmeyeyim dedim"
" hadi ordan yağacı" dedi sonra içeri gitti ve kaşarlı tostumla çikolatalı sütümü daha ben istemeden getirdi çünkü sürkli bunları alırım.yiyeceklerimin parasını ödeyip teşşekürümüde edrek kantindeki masalardan birine geçtim .zil çalmadan afiyetle yedim valla hiç öyle mızmızlanarak yemek yiyenlerden değilim çünkü açlığı çok iyi bilirim.
Zil çalınca toparlanarak sınıfa doğru yürümeye başladım.Bizimkiler kısa bir sorgudan geçirmişti tabi.hoşuma gitmedi desem yalan olur .
Sınıfa girmemle bir diğer dikkatemi çeken şey ise kızların bana bakara fısıldaşmalarıydı.Açıkta bi yermi gördün dememek için zor tutuyordm kendimi
Bizim kızlara dönerek" şu kızlar bana bakarakmı konuşuyorlar yoksa benmi yanılıyorum" dedim sinirle
" yanılmıyorsun tatlım şuan hepsi kıskançlıktan çatlıyor" dedi Alev
" Niye"dedim şaşırarak niye kıskansınlar ki
" çünkü tarihçi performans ödevi verdi ,ikişer kişilikli gruplar oluşturdu ve senin eşinde Deniz o yüzden"
" eee bunda kıskanılacak ne var " ne yani bumuydu bende bişey var sanmıştım
" kızım okulun en yakışıklı çocuğuyla ders çalışıcaksın e sen yurtta kaldığna göre evine götürür belki seni" dedi imayla ben bu imaları yapsam ağzıma sıçar
"Sizin içiniz fesat biliyosunuz demi çürümüş küflenmiş lan içiniz iç dış bi temizlemeye verecem sizi" dedim yarı sinir yarı alayla
Kızların imasıyla,gırgırıryla şamatasıyla bi gün daha geçmişti ve işin güzel tarafı yarın haftasonu olması.
Tabikide yurtta durmiycam cumartesi günleri kurs diye çikiyorum.Bizimkilerle buluşup hep beraber gezer ,bir şeyler yiyip eğleniriz.Bu cumartesi daha güzel olacak çünkü lunaparka gidecez.Daha önce hiç gitmedim.Gitmeyi çok istedim ama bir türlü fırsat olmamıştıkı nasip yarınaymış.
Yine yurtta pek güzel bir yemek olmadığı için sokaktaki marketten çantamı doldurmuştum.yurda gelmeme iki sokak kala yanımda duran arabayla kısa süreli bir şok geçirdim
Aman tanrım didim!. Şu an yanımda canlı canlı audi r8 yaaa Allahım ! Hiç bu kadar yakınında olmamıştım.
Bir dakika,pardon ,hey Bizim Cono sokağında r8 bu devenin babet giymesi gibi bir şey.
Şaşkınlıktan ağzım 30 cm açılırken arabanın inen penceresinden Denizi görmemle bi 60 cm oldu herhalde.
Ben bu iki bebeğin hala bu mahalede ne işi olduğnu idrak etmeye çalışırken Deniz in sesiyle biraz da olsa kendime gelebilmiştim
" yarın 11 de yurt kapısının önünde ol ödevi yapıcaz seni almaya gelirim 1 dk bile gecikirsen beklemem ona göre " diyip basıp gitti.
NE! Yarınmı ya olmaz ya of ya kaderime tüküriyim ya .ibne ben daha ne olduğnu anlamadan basıp gitti insan bir cevabımı bekler demi ama nerdee.
Herşeyi geçtim bu çocuk bu arabayi nerden buldu . şahsen 7 sülalemi satsam alamam ben bu arabayı.zaten çocuğun tipide iyi madem zengin ne diye böyle bir yerde yaşıyor anlamış değilim.çaldımı lan acaba yok ya başkalarının malına tenezül edecek birine de benzemiyo e bu egoyle etmez zatende .Adama bak ya cevabımı bile beklemedi ya ben lunaparka gide ektim binecektim gondola vuracaktım kırbacı! Of ya iyice saçmaldaım.
Hayal kırıklığnın ve açlığın vermiş olduğu hüzünle yurda gelmiştim .marketten aldıklarımı tıkındıktan sonra bizimkileri aradım ve lunapark işini iptal ettim her ne kadar istemesemde.ve etütten sonra hayal kırıklığnın ardından müzik dinleyerek uyku moduna geçttim.
**************
Güneş ışığnın etkisiyle gözlerimi araladım of bu gün Deniz bey in! Emri üzerine ödev yapıcaktık ama şu an malak gibi uykum var .
Elimi yastığmın altına atıp telefondaa saate baktım. Ne 10,25 of ya 11 de gelecek ama ben yataktan kalkmak istemiyorum. Mecburiyetten dolayı kendimi yataktan aşağı atım. Allah tan alt kata yatıyorumda üşenince kendimi yataktan atarak çabuk toparlanıyorum.
Hızla kalktıp elimi yüzümü yıkadım,yüksek bel patolunumu ve tisorumu giyindim sonuçta ödev yapicaz özenmeye gerek yok.düzelştiriciylede öyle bi saçımın üzerinden geçip herzamanki gibi rimel ve sürmemi sürdüm.
Ödev için gerekli malzemeleri çantama koyup aşağı indim imzamı atıp kursa gidiyor yazdım,tüm bunları yaptığımda saat 10:50 yani 25 dk hazırlanmıştım .daha 10 dk vardı .
Tabikide kahvaltı yapıcam .şöyle kendime kocaman bir tost yaptım. Sadece haftasonları tost yapmamıza izin veriyorlar ve ben tabikideDeniz bey yüzünden mahrum kalamazdım.e azıcık beklesin nolucak.
Tostumu afiyetle yiyip karnımı doyurduktan sonra yurdun kapısının önüne çıktım saat 11:30 olmuştu .kapının önündede kimse yoktu hah! Beyfendi bana diyo kendisi gecikiyor.
Madem geç kaldı bende yurttan çıktım boşa gitmesin değilmi biraz Alev gilde takılırım diyerek yola koyuldum.Tam sokağı dönecekken gelen mesaja baktım.
" Geç kaldınız küçük hanım ve ben kimseyi bekliyemem.saat 1 de mesaj aticam adrese gel eğer bu seferde geç kalırsan seni beklemem ve hocaya durumu sen açıklarsın -Deniz"
Çatık ya harbiden çatık!
Kediciklerim umarim beğenirsiniz biliyorum kısa oluyor ama fırsat buldukça atmaya çalışıyorum belki bu son yazışımda olabilir bilmiyorum en yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. Hayırlı ramazanlar 😸💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kedisi
Ficção AdolescenteKendi gözlerimden bile daha çok sevdiğim bana o çok sevdiğim sokakları andıran bazen titrememe neden olan bazen de yanmama sebep olan koyu yeşil gözleri ile öyle derin bakıyordu ki nefes alamadığımı hissettim. Daha da yaklaşarak burnunu burnuma sürt...