Deniz ' den,
Yağmur gitgide şiddetlenince dayanamayıp arabaya atladım.Onun buraya gelmesini ben istedim geride ben götürecem.İnat ederse ki kesinlike edecek bende zorla götürüm.
Hayatımda bu kadar inatçı ,hazır cevap ,güçlü , agresif ve kendine güvenen bir kız görmedim.ne desem altında kalmıyor mutlaka diyecek bir laf buluyor ve aynı zamandada çok çabuk anlaşabiliyor insanlarla.mesela hiç bir arkadaşımı sevmeyen annemle bile anlaştı gerçekten şeytan tüyü var bu kızda. Onu sırf beni beklettiği için annem gilin evinin adresini vermiştim.gerçi bekletmese bile kendi evime götürmezdim çünkü oraya hiçbir kızı götürmedim.Hiç bir kız oraya girecek kadar değerli değil benim gözümde.
Yağmur dahada şiddetlenmişti ve tam çocuk parkının ordan geçerken Kollarını açmış, kafasını havaya kaldırmış ve gözlerini kapatmış Derin 'i görmemle biraz sinirlenmiştim.
Salakmıydı bu kız tamam yağmuru bende çok severim ama şu anda çok şiddetliydi.Hızla yanına ilerledim yanına yaklaştığmı bile hissedememişti biraz daha yaklaşınca
Birşeyler söylediğni duydum" anne sarıl bana lütfen " dedi sesi ağlamaktan çatalaşmıştı.Ben ilk defa onu böyle görüyordum.Normalde o kadar güçlü duruyor ki ,sürekli gülümsüyor. O an içim burkulmuştu ve bi an ne yaptığmın farkına varmadan sarıldım ona. Oda sarıldı.
Bu öyle bir sarılıştı ki özlem ,sevgi,şefkat hepsini hissetmiştim.Bu dışardan panter gibi görünen kız bile içinde sevgiye muhtaç bir sokak kedisi barındıyordu benim gibi...
Kollarımın arasında yığılp kalmadan önce söylediği kelimeyle içim titremişti
" Annem"
**********
En yakın hasteneye getirmiştim. Önce acil bölümünde müdahale edip sonra serum takarak normal bir odaya aldılar.doktorun çıktığnı görünce hemen yanına gittim.
" nesi var "
" Hastanın nesi oluyorsunuz " kız kardeşi olacak halim yok ya ne diye soruyorsa
" arkadaşıyım"
" Derin hanım yine krız geçirmiş"
"Yine derken?"
" Daha önce bir çok kez gelmişti. Piskiyatri servisimizede yönlendirmiştik.Bu piskolojik birşey hastamız ne kadar güler yüzlü eğlenceli birisi olsada içindeki boşluğu yani annesinin eksikliğni hep bastırmış.E buda bir yerden patlak veriyor .yağmur hastamızın zayıf noktası o anda aklına ne geldiyse kriz geçirmrsine sebep olmuş"
"Nasıl yani yağmur yüzündenmi?"
"Aslında kendi bilinç altı yüzünden yağmur sadece bir etken.hastamız yarım saat içinde kendine gelir çıkış işlemlerini yapabilirsiniz,geçmiş olsun"
" sağolun"
Dışadan bu kadar güçlü duran biri sadece yağmur yüzünden bu hale gelmişti.
Acaba ne olmuştu annesine? Ama sanane be oğlum.sen üzerine düşeni yapıp hateneye getirdin.Bulundğu odaya doğru ilerledim pencereden baktığımda uyanmış olduğnu gördüm gülerek telofanda konuşuyordu.
Gülerek mi? Sanki az önce kriz geçiren o değilmiş gibi davranıyordu.Böyle güldüğne göre sevgilisi felandır diye düşünürken duyduğum şeyle yanıldığmı anldım
". Yok kızım işte bişeyim"
" ......"
" lan iyim dedim ya. Sen hocaları oyala hocam etüte felan kalmış 1 saate gelecekmiş felan de uydur bişeyler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kedisi
Teen FictionKendi gözlerimden bile daha çok sevdiğim bana o çok sevdiğim sokakları andıran bazen titrememe neden olan bazen de yanmama sebep olan koyu yeşil gözleri ile öyle derin bakıyordu ki nefes alamadığımı hissettim. Daha da yaklaşarak burnunu burnuma sürt...