İnsanoğlunun kendini bildi bileli olan güç arayışı hiç azalmamıştır,aksine sürekli körüklenmiştir.Bende size insanoğlunun devrim niteliğinde olan ve bu alandaki en büyük keşfinin yapılışını ve yanlış kişilerin eline geçtiğinde olan felaketlerden bahsedeyim.
--------------------------------------------------------------------------
Öncelikle ben William ama herkes bana will der. Aslında daha önce pek samimiyetim olmadığı kişilerinde bana will demesi çok garip.
Olası bir felaketi önlemek ve gücü herkesçe bilinen ama daha önce hiç görülmemiş Felsefe Taşı'nı bulmak için kurulan FTBE (Felsefe-Taşını-Bulma-Ekibi)'nin lideriyim.Bu ekip 6 kişilik ve hertürlü tehlikeyle başedebilecek güçte ve eğitimde olan insanlardan uluslar arası konseyler tarafından oluşturuldu.
Ekibimden bahsetmem gerekirse;
En irimiz Simon. Çok Güçlü kaslı ve ordudan ayrılmış eğitimli bir asker olası tehlikelere karşı en güvenilecek adamım.
Teknoloji manyağımız ve hackerımız Melissa. Çocukluğundan beri en yakın arkadaşı bilgisayarı olan Melissa işin teknolojik yönüyle ilgilenmek için aramızda olacak.
Ayaklı ktüphanemiz John. Dünya üzerindeki neredeyse bütün taşları bilen ve incelemiş olan John bizimle olacak ve felsefe taşını aramamız gereken yerleri ve yapmamız gereken şeyleri önerecek.
Arkeoloğumuz Myra. Dünya üzerinde ayak basılmamış çok az yer bırakan Myra neredeyse heryeri gezmiştir birçok dil bilir.Ve oldukça başarılı bir arkeologdur ekibimize katıldığı için şanslıyız.
Son olarak kıvrak zekası ve güzelliğiyle Linda. Bende çok iyi bir ilk izlenim bırakmış olan Linda kıvrak zekası, test aşamasında önüne çıkardığımız bütün zorlukları rahatça aşabilmesinin yanında ok araştırmacı bir kişiliğe sahip olması bizi etkilemiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felsefe Taşı
FantasyOnu bulduğumuz da ne aradığımızı bildiğimizi sanıyorduk, oysa ki herşeyi sonrasında öğrenecektik...