İlk hikayem olduğundan biraz tecrübesiz sayılırım hatalarım olursa kusura bakmayın.Umarım tutulur hikayem vote ve yorumlarınızla desteğinizi bekliyorum iyi okumalar...
Evet nihayet ekibimizi oluşturmuştuk biz hepsini tanıyorduk ama onlar henüz birbirlerini tanımıyordu.Ve bundan sonra vakitlerinin çoğunu birlikte geçireceklerini düşünürsek artık onları tanıştırma ve bir araya getirme vakti gelmişti
Bu işin hazırlıklarını da tıpkı bütçeyi hazırlama,gönüllüleri değerlendirmeme yardım etme ve çalışma alanlarını oluşturma işini yaptığı gibi, devletin temsilcisi olan Mikel üstlenmişti.
Hepsini bir salonda topladık ve Mikel'a bir konuşma hazırladık. Gergin görünüyordu ona benimde salonda bulunmam gerektiğini ve konuşmayı onun yapması gerektiğini söylediğimde şok olmuştu. Ama nede olsa benim ekibimdi ve yanlarında bulunmam gerekirdi.
Bekleme salonunda yerimizi almıştık ve ekibim kaynaşmış görünüyordu. Beni o an için bundan daha fazla hibirşey mutlu edemezdi. Sonuçta onlar artık ailem sayılırdı, sürekli birlikte olacaktık.Derken John konuşmaya girdi
John :''Neden hala bekliyoruz kaptan?''
Doğru mu duymuştum? Bana kaptan mı demişti? Doğruyu söylemek gerekirse çok hoşuma gitmişti ama cevap vermeyi unuttuğumu farkedince Linda söze girdi zaten çok akıllı olduğunu baştan sylemiştim.
Linda:''Anlaşılan sıkıcı bir konuşma bizi bekliyor''
Hepimiz gülmüştük.Hiçte heyecanlandığıma değmezdi korktuğum gibi değilmiş daha şimdiden iyi bir ortam bulmuştuk. Gülüşmeye ve kıkırdaşmaya bile başlamıştık.Aramızda keyifli bir sohbet geçiyordu Simon iriliğinde ve korkutucu bir adamın bu kadar komik olabileceği aklıma gelmezdi, hepimizi güldürmeyi başarıyordu.
Herkes birbiriyle tanştığına ve azıcıkta olsa kaynaştığımıza göre artık açılış seremonisi için hazırdık. Seremoniden sonra yemeğe gidicek ve ilk tanışma günümüzün tadını çıkartacaktık. Artık Mike hazır olmalıydı yaklaşık 1 saattir oyalanıyoduk ayakta.Mike'ı aradım, ''çık artık'' dedim.
Nihayet Mike yavaş yavaş sahneye çıkmıştı. Sabırsızlanıyorduk hep beraber konuşmayı bilmeme rağmen ben bile heyecanlıydım ve nihayet Mike'ın sesi duyuldu boğazını temizledi birka kez öksürerek ve konuşmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felsefe Taşı
FantasyOnu bulduğumuz da ne aradığımızı bildiğimizi sanıyorduk, oysa ki herşeyi sonrasında öğrenecektik...