Početak

469 28 2
                                    

Tik, tok! Tik, tok!
Bio je jedini zvuk koji je Shannon mogla čuti na satu povijesti. Profesor Blanch nije prestao pričati sve dok se školsko zvono nije oglasilo. Izletivši kao uragan iz razreda, Shannon nije ni primjetila da je profesor Blanch zadao domaću zadaću. Sva uspuhana došla je do klupe na kojoj su chillali Alex, Kyle i Jey (Jeydon).
Zašto si tako potištena? - upitala ju je Alex
Hahaha! Pa znaš sigurno je opet dobila jedinicu iz povijesti. 
Ma daj šuti Kyel, nije to već sam umalo umrla od dosade! Samo sam buljila u zid.  Profesor Blanch je dosadan ko kurac.
Jey se nakon ogromnog zalogaja svog hamburgera (kao da ga nikad u životu više neće probati) zagrcnuo i iskašljao ga. Hey, ljudi daj se razvedrite. Čemu ta otužna lica, pogotovo ti Shannon! - u laganini je govorio Tayler dok je iz hodnika prilazio klupici. Prišao je Shannon snažno je zagrlio i dao joj poljubac u obraz. Za nekoliko minuta došao je i Johnnie te sjeo pored svoje djevojke Alex. Kada bi ih netko pogledao rekao bi da su oni uobičajena grupa teenagera koja chilla na običan sunčan dan. No to će se sve promijeniti nakon tuluma u petak.
Ljudi jeste dobili pozivnice za tulum u petak, čuo sam da će to biti jedan od najluđih tuluma ove godine. To se nesmije propustiti, zar ne? - Jey
U tom trenutku svi su se međusobno pogledali i u isto vrijeme rekla da.
Čekaj malo nije li taj tulum kao ono pod maskama? - Shannon
Pa daa, nije bez razloga na Halloween! - Johnnie
A koj bi to razlog bio, haa Johnnie? - Alex
Pa daj molim te, dan duhova i vještica, zombija i kostura i naravno to je dan za onog iz podzemlja. Odjednom Alexin mobitel zazvoni i na njemu se pojavi poruka od njene mame kako mora brzo otići kući jer je već prošla ponoć (ekipa je na klupicama sjedila od osam sati navečer). Tada su se svi pokupili i otišli kući razmišljajući koji će kostim obući za tulum. Pošto je to jedan od najbitnijih tuluma u godini sve mora biti savršeno, kao da je to tulum po kojemu će se pamtiti. Kostim mora biti jedinstven ili nešto tako dobro da se svi tebi dive. To je i bio Alexin cilj ali ona nije htjela zadiviti sve ljude na tom tulumu već je htjela zadiviti samo Johnnia, a tako i Shannon Taylera. U njihovim je glavama cijelu noć bila misao - Što ću sutra obući. Što god to bilo to stvarno mora biti cool.

PentagramWhere stories live. Discover now