Halloween

250 16 3
                                    

Došao je i taj dan, Halloween... nije dovoljno to što je Noć vještica samo po sebi dovoljno strašno već je padalo i na petak 31. Do zadnjeg trenutka nitko nije računao na to da Halloween pada na petak, a pogotovo ljudi koji su trebali doći na tulum. Tulum je počinje u jedanaest navečer. Tu je rečenicu u glavi Shannon stalno ponavljala kao i to da još uvijek nema kostim koji bi se mogao svidjeti Tayleru. U glavi si je stalno ponavljala da što ako ne nađe pravi kostim na vrijeme ili još gore... Nije imala pojma što bi moglo biti gore od ovoga ali je i dalje imala takav stav. Razmišljajući o tome potpuno je izgubila pojam o vremenu. Odjednom je samo pogledala na sat i shvatila da je tulum za četiri sata.
Oh ne, pa nemam dovoljno vremena da se spremim! Moram nešto jako brzo smisliti. Sva u panici Shannon je sjela za svoj srebrni Apple laptop i počela pretraživati internet. Nakon nekoliko minuta pretraživanja uspijela je pronači savršeni kostim za tulum.
Prilazeči ogromnoj kući sa crnom fasadom, ogromnim francuskim prozorima i ogromnim vanjskim bazenom Shannon je bila zaprepaštena. U istom trenutku sa njene desne strane prilazio joj je Johnnie u kostimu Batmana (uske crne traperice, crna majca sa Batmanovim znakom, crne Vanse i najslađa crna kapa sa špičastim ušima).
Woouu! Shannon izgledaš brutalno dobro! Što je tvoj kostim? Hmm... Da pogodim, ti si sigurno pali anđeo zar ne?
Njeni obrazi su bili rumeni kao šumske jagode.
Pogodio si Johnnie, ma što me to odalo! Hahah...
Hmm, da siguran sam da su to tvoja crna krila i mislim da će se tvoj kostim svidjeti Tayleru.
(Shannon je nosila crna krila, kratku lepršavu haljinu bez naramenica i s malim dekolteom, šminka je bila jednostavna samo tuš na očima, maskara i malo svijetlijeg pudera u prahu, crne mrežaste najlonke i crne visoke starke).
Johnnie se uspravi, blago se nasmije te kaže:
Hoćemo li?
Hoćemo!- potvrdi Shannon.

PentagramDonde viven las historias. Descúbrelo ahora