Ponedjeljak, dan koji svaka osoba najmanje iščekuje. No ovaj put to je bila iznimka. Stara ekipa ponovo se susrela na školskim klupicama. Svi su bili neispavani i umorni, ali ne samo to već su svi imali drugačiji stil odjevanja nego u petak. Johnnie je bio sav u crnom, pun tetovaža i sa tri piercinga, Alex je imala jak crni make-up, tamno crvenu kosu i odječa joj je bila crna samo se bijela majca sa slikom lubanje isticala, Shannon je nosila crnu usku majcu dugih rukava te crne uske traperica, vanse i svijetlo plave kose, Tayler je imao bijelu kosu tetovažu zvijezdice ispod oka i sav je bio u crnom, Kyle je nosio chouker, beanie i pogodite bio je u crnom, Jeydon...
Hey ljudi gdje je Jey? Nisam se s njim čuo od tuluma. - Kyle.
Zar niste čuli da se Jey nije vratio kući od tuluma! On je od svih nas bio najpotreseniji. - Tayler
Istina! Zapravo kad bolje razmislim Jey i ja živimo blizu jedan drugome, ali iz nekog razloga on nije krenuo istim putem kao i ja...(pa naravno da nije, glupačo, kada si ti krenula prema šumi. Čekaj malo što sam ja radila u šumi...) - Shannon.
Riiiinnng!! Školsko zvono se oglasilo što je značilo kraj odmora. Svi su se pokupili i otišli na nastavu no prije toga dogovorili su se da će nakon škole otići do one kuće u kojoj se nalazio pentagram.
Spustila se noć, vani je zahladilo, puhao je studen vijetar dovoljno jak da ti se prsti počnu lediti.
Mjesec je već bio izašao i toliko jako sjao da noćne lampe na uglu nisu bile potrebne. Shannon je puhala toplim dahom u svoje promrzle ruke na kojima su bile rukavice bez prstiju. Vani je bili toliko hladno da joj je iz daha izlazila para. Za razliku od Alex. Alex je u desnoj ruci držala cigaretu iz koje je pušila. Kyle ju je gledao u čudu.
Od kada ti pušiš?! - Tayler.
Za vikend sam probala i svidjelo mi se pa sam si rekla zašto ne! - Alex.
Daj i meni jednu! - Tayler.
Svi su se ponašali kao da je sve normalno iako su znali da nešto nije u redu.
Dobro pa što mi čekamo?! Ovdje smo već 15 minuta, a nismo se ni pomaknuli! Samo stojimo i gledamo. - Shannon.
Evooo mee!! Oprostite što kasnim nisamo se mogao riješiti profesora iz fizike. Lik me napao jer sam prvi put dobio jedan i kratkog test mislim glup je ko kurac jer misli da me je briga. - Johnnie.
Sada kada su svi na broju konačno su mogli otići na ono jezivo mjesto.
YOU ARE READING
Pentagram
HorrorUlaskom u tu kuću oni su si zapečatili sudbinu! Shannon, Kyle, Johnnie, Jeydon, Alex i Tayler nakon te noći su sve promijenili.