Halloween party

209 14 0
                                    

Glazba je bila toliko glasna da su ljudi doslovno mogli vrištati iz petnih žila i nitko nebi ništa čuo. Već je bila prošla ponoć kada su se svih šestero okupili, malo opustili i krenuli uživati. Svi su se kostimirani u drugačije kostim, za Shannon i Johnnia znate, a ostali: Alex (nosila je uski crni kombinezon sa velikim krugom na trbuhu, crne mačije uši, nacrtane brkove i starke), Jeydon (nosio je crveno-plavi kombinezon Spidermana bez maske samo bini hat i crvene starke), Tayler (obukao je bijelu košulju sa dvije-tri malo veće rupe, sive uske traperice, Vans tenisice sa uzorkom šahovnice i nacrtao je par lažnih šavova na licu [neuspjeli pokušaj Frankensteina]) i Kyle (obukao je crne Martens čizme, vojničke hlače i košulju ta je imao dvije debele crte na obrazima). Bili su iz iznenađeni maštovitosti i kreativnosti njihovih kostima te su bili presretni zato što se nitko nije kostimirao jednako.
Shannon izgledaš fenomenalno, predivna si!- s oduševljenjem joj rekoše Tayler.
Ona je samo gledala svojim kristalno plavim očima i uživala u Taylerovu zagrljaju. U jednom trenutko je primjetila da su Alex i Johnnie samo nestali. Uspaničili se te je počela ispitivati ljude o tome jesu li vidjeli jedno od njih. U potrazi joj su se pridružili i Jeydon i Kyle i Tayler. Kyle se u jednom trenutku dosjetio da je Johnnie sinoć nešto rekao.
Hey ljudi! Nije li Johnnie jučer govorio kako će večeras pogledati neku staru kuću par blokova dalje? Kao da o toj kući postoji mit da se na Halloween tamo okupljaju duhovi i demoni te tko ih pozove moći će razgovarati sa njima o svemu.
Da u pravu si, i ja se toga sjećam. - Jeydon.
Zna li NETKO gdje je ta kuća?!- Shannon.
Pa naravno da znam. Upravo sam to rekao.- Kyle.
Daj ljudi smirite se, nije im ništa siguran sam u to. Pa oboje imaj mobitela zar ne? E pa da se nešto i doista dogodili već bi jedno od njih nazvalo.
U tom trenutku svi su se smirili u duboko udahnuli te otišli prema staroj kući. Nakon 15 minuta hodanja stigli su pred staru oronulu kuću koja je izgledala baš kao iz nekog horor filma. Stajala je na samom ulasku u mračnu šumu skoro bez svijetla, nešto malo uličnog svijetla kroz veliko zaraslo grmlje dopiralo je do dvorišta. Ušavši u dvorište svima su se naježila tijela od glave do pete. Koraci su im bili u vrlo malim razmacima zbog neke jeze koja je vladala tim dvorištem. Sa njihove lijeve strane čulo se šuškanje grmlja. Svi su u panici okrenuli glavu prema grmu, kad odjednom iz grmlja izleti...

PentagramWhere stories live. Discover now