Obred

146 11 0
                                    

Shannon, Johnnie, Kyle, Jeydon i Alex su sjeli na vrhove Pentagrama i primili se za ruke, dok je Tayler stajao na sredini. Na znak svi su počeli izgovarati posebne riječi koje su pronašli. Na internetu je pisalo da kada se počne nesmije se stati dok se svih šest rečenica sa šest riječi, svaka riječ od šest slova ne izgovori. Kad su izgovorili prvu rečenicu u sobi je počeo puhati snažan vjetar koji nekim čudom i nije ugasio svijeće. Nakon druge rečenice plamen svijeća počeo se nekontrolirano gasiti i paliti (svi su bili prestravljeni). Nakon treće rečenice vani kao da je počela padati kiša. Za vrijeme četvrte u sobi je nastao mali potres. Kada su došli do pete rečenice svi su se odjednom paralizirali i nisu mogli micati niti jednim djelom tijela osim ustima kojima su završili rečenicu. Za vrijeme šeste rečenice se nije dogodio ništa te su paraliza, potres, kiša, plamen i vjetar prestali. Sve je utihnulo, prestali su se držati za ruke te su uplašeno gledali u Taylera koji je nepomični stajao. Odjednom se čuje glasan govor koji je izlazio iz Taylerovih usta ali to nije bio njegov glas. Glas je bio muški, duboki i malo hrapav koji je urlao iz petnih žila.
TKO ME TO UZNEMIRAVA!?  Nastao je mali trenutak tišine. Pa se Tayler (demon) odjednom zadere: TKOOO!!!??
Tayler što ti se to događa? Jesi li dobro?!- uplašeno upita Shannon.
Začepi ti glupačo jedna! Zar nemaš poštovanja? Ako ne, hm (crnih zjenica i špičastih zubi zadere se) GORIJET ĆEŠ U PAKLU!
Alex je počela plakati od straha te se malo odmaknula od pentagrama i time prolila tekući vosak svijećice koja se odmah ugasila. To je djelovalo na demona koj je počeo urlati krikove od kojih su odma začepili uši jer im je paralo bubnjiče. Tada se Jey sjetio da se razgovor sa demonima završava tako da se kaže zbogom i ugase svijeće. On je instiktivno rekao zbogom i počeo gasiti svijeć. Ostali su mu se pridružili.  Kada su sve svijeće konačno bile ugašene Tayler je bez svijesti pao na pod. Svi su odma skočili na noge te mu pohitali u pomoć. Nakon nekoliko minuta buđenja Tayler se probudi i počne  ubrzano disati i ispitivati što se dogodilo.
Demon te opsjeo i to nisi bio ti.- Kyle.
Ne ozbiljan sam Kyle što se doista dogodilo?- Tayler.
Svi su u čudo gledali Taylera da zašto im nevjeruje. Tayler je bio totalno izbezumljen kada su mu svi polako u malim koracima objasnili što se dogodilo.
Ljudi mislim, bilo bi najbolje da to sve zaboravimo i vratimo se svojim kućama.- Shannon.
Slažem se!- svi su u isti glas odgovorili.

PentagramWhere stories live. Discover now