Kuća straha

168 11 0
                                    

Aaaaaaa!!!- zavrište svi odjednom.
Hahahah! Jaoo, da ste si samo vidjeli face... Hahaha... Nemogu se prestati smijati.- Johnnie.
Svi prestravljeni, ali opet smireni uzdisali su od šoka. Kad se odjednom Jeydon poludi i počne se derati na Johnnia.
Stari pa koji ti je vrag, nasmrt si nas preplašio! Zamalo sam se usro u gače.
Ta je rečenica malo olakšala situaciju jer su se svi odjednom počeli smijati. Također je i iz grma izašla Alex koja se nije mogla prije ustati zbog grčeva u trbuhu koji joj je nastao od smijanja. Nakon što su se svi malo smirili Johnnie je rekao: Ej ljudi dođite unutra ima nekih prebrutalnih stvari kao na primjer jedan ogroman Pentagram.

Krenuli su prema ulazu kuće i stali na trijem koji je proizvodio škripave zvukove. Čim su ušlu u glavnu sobu na podu su vidjeli ogroman Pentagram.

Wooouuu! Stari moji pa ovo je ogromno. - Kyle reče pomalo zastrašenim glasom.
Šta je Kyle malo si se usro?- sarkastično upita Jeydon.
Ne Jey, ti si već svoje dovoljno napunio i za sebe i mene!- ljuto reče Kyle.
Daj dečki smirite se nije nam potrebno vaše prepucavanje!- Alex
I što ćemo? Mislim, ja imam jednu ideju, ali ne znam hoće li vam se svidjeti. Moja ideja je da se svi stanemo na jedan rub i počnemo prozivati duhove, demone i stvorenja iz podzemlja. Što mislite?- Shannon.
Ideja je dobra, ali ima jedna kvaka, a to bi bilo to da je nas ovdje šestero a ne petero.- Tayler.
To neče biti problem samo jedan od nas mora stati na sredinu Pentagrama.- Shannon
Hhaaa, daaa, ali tko?- mumljajući kaže Kyle.
Svi su u nesigurnosti i strahu ogledavali djelove kuće oko sebe. Odjednom Tayler napravi korak unaprijed i kaže da će to on učiniti tako da nemoralu sljedećih dvadeset minuta šutjeti i buljiti jedni u druge. Pravi razlog bio je to da se iskaže i sjaji u Shannoninim očima. Ekipa je pronašla nekoliko svijeća (točnije deset). Upalili su sve svijeće i postavili ih tako da je na svakom vrhu jedna svijeća, a kod Taylerovih nogu u krugu su bile postavljene ostale. Ovaj Pentagram nije bio običan oko njega su bili znakovi koje nitko od njih nije poznavao. Kada je sve bilo pripremljeno htjeli su započeti obred. Međuti u tome ih je spriječila jedna mala stvar a to je da nitko od njih nije znao riječi niti kako započeti ili završiti obred. Odjednom Jey izvadi mobitel i počne pretraživati internet o takvim obredima.

PentagramOnde histórias criam vida. Descubra agora