Gornji kat?

118 8 3
                                    

Ponoć je već prošla, a ekipa još nije bila spremna ući natrag u tu kuću. Stajali su tamo poput kamena, bojeći se što bi unutra mogli pronaći. Mjesec se sakrio iza tamnih oblaka, a stara petrolejska lampa svijetlila je poprilično slabo i treperajuči. Zvuk grebanja osušenih jesenjih listova čuo se na ulicama grada. Oblaci su izgledali kao da će iz njih pasti kiša. Sve to bilo je poprilično zastrašujuće jer do prije dva sata sve je izgledalo drugačije. Vjetar koji je puhao kroz razbijene prozore stare napuštene kuće, kao da ih je zvao da dođu unutra. To im je tjeralo strah u kosti, te im se koža naježila. Odjednom Tayler skupi hrabrosti te odgurne vrata ograde koja ih je dijelila od dvorišta kuće. Laganim korakom krene prema ulaznim vratima, a ostatak za njim. Srce im je kucalo brže nego inače,a adrenalin u krvi samo im je činio lica bljeđim nego što jesu. Kada je Tayler došao do vrata otvorio ih je te ušao u kuću. Kuća je bila prazna, hladna i vlažna. Pentagram koji su koristili samo se nazirao na prašnjavu podu. Shannon je počela ogledavati i šetati po kući kao da se prvi put nalazi u njoj, iako je ovaj put pronašla nešto vrlo zanimljivo. Stare oronule stepenice koje su vodile na drugi kat. Odjednom je shvatila da su Johnnie i Alex zapravo iz nje,te se lagano okrenula stavila prst na suhe, hladne usne i rekla: sshhh. Svi troje polagano su krenuli prema gornjem djelu kuće po starim drvenim stepenicama koje su škripale svakim njihovim korakom. Kada su došli gore iznenadili su se koliko je gornji dio bolje očuvan nego donji, možda je to zbog toga što su stepenica pomalo skrivene i nije ih lako pronaći osim ako se ne kreće po kući. Gornji je kat imao samo jednu ogromnu prostoriju. Sav namještaj koji se tamo nalazio bio je pokriveni bijelim starim plahtama. Kada se Mjesec pojavio na nebu bio je toliko jak da umjetna svijetlost nije bila potrebna. Zrake svjetlosti odbijale su se od bijelih plahti. Na katu su se nalazile dvije fotelje, jedan trosjed, mali stol i u kutu se nalazi glomazan ormar crne boje. Bio je poprilično moderan za razliku od ostatka kuće. Johnnie nije mogao prestati gledati u ormar te mu se polako približavao. Ormar kao da ga je privlačio, kada mu se konačno približio otvorio ga je.

PentagramWhere stories live. Discover now