Utvara

132 7 3
                                    

Aaaaaaaa!!
Gromoglasan vrisak odjekivao je zidovima stare napuštene kuće. To je bila Alex koja je vrištala iz petnih žila nebi li joj netko pomogao. Njen vrat bio je u rukama ogromne crne utvare jarkih crvenih očiju, njene noge bile su par centimetara od poda Alex se bezuspiješno pokušala izbaviti iz ruku tog čudovišta, ali samo je gubila sve više i više energije. Shannon je prestravljeno i jedva držeći se stajala iza onesposobljene Alex. S druge strane sobe Johhnie jel ležao nepomično na trbuhu. U jednom trenutku svi koji su bili u prizemlju pohitali su na kat, te vidjeli prizor koji nisu mogli ni zamisliti.
A u kurac, što se ovdije dogodilo!? - Kyle.
Ona neman samo je iskočila iz ormara, prošla kroz Johnnievo tjelo i zgrabilo Alex za vrat! Što ćemo učiniti, moramo im nekako pomoći! - Shannon.
Imam ideju. Shannon ti odi i pogledaj Johnnia, a mi ćemo se pobrinuti za Alex. Kyle ti pođi samnom! - Tayler.
Shannon zaobiđevši Alex i tu utvaru dođe do Johnnia da bi vidjela kako on leži bezživotno na podu, očiju bijelih poput sljepca, a usta su mu bila u potpunosti raširena. Koža mu je bila hladnija nego led, te bjelija nego snijeg. Shannon mu je provijerila puls, diše li, ali od njega nije bilo nikakvih znakova života.
Za to vrijeme Kyle i Tayler su pokušavali spasiti Alex. Prvo su izravno napali utvaru no utvara je bila prejaka i svaki udarac koji su zadali nije imao nikakav utjecaj. I tada je Kyle ugledao jedan lanac na podu te ga zgrabio i jedan kraj dobacio Tayleru.
Tayler drži ovo! Jesi spreman? - Kyle
Ja sam rođen spreman. - Tayler
I pomoću tog lanca dečki su uspjeli obuzdati neman te mu lancem omotati vrat i ugušiti. Alex je zajedno sa utvarom pala na pod i konačno normalno udahnula.
Samo da budemo sigurni da je mrtvo izvadi mu srce. - Kyle
Ma šta srce? Ovom govnaru ću i glavu otkinuti, kakve nam je probleme zadalo ovo đubre! - Tayler
Tayler se polagano počne približavati utvaru te joj zabije nož u srce i golim rukama izvadi crno maleno srce koje je izgledalo poput ljudskog, te mu je još pulsiralo u ruci. Pogledao je to ozbiljna lica i odjednom se počeo gromoglasno smijati.
Što je tako smiješno? - Kyle.
Pa vidi kako je ružno, izgleda kao mali smežurani morski krastavac. Hahahahah! - Tayler
Ajme, s kakvim se idiotom ja družim. Kako je tebi to smješno? To jest kako to tebi uopčle liči na krastavac!? - Kyle.
Dečkii! Mislim da imamo jako veliki problem. - Shannon.
Tayler i Kyle pogledaju prema njoj i shvate kako uplakana Alex laži na Johnnievom nepomičnom, mrtvom lešu.
Jonnnie! NEEE!! - Alex.
BUM!! Jak zvuk čuo se sa doljneg kata. Alex koja je plakala nije se obazirala za razliku od ostalih troje.  U sobi je vladala ogromna napetost i nervozna koja se mogla osjetiti na kilometre. Svi su gledali na ulazna vrata sobe kada je odjednom pred njih izletio...

PentagramWhere stories live. Discover now