Samo jedna suza

54 1 0
                                    

... sa stubišta odjednom izleti još jedna utvara, ali pomalo drugačija. Ova utvara imala je crne oči, tijelo prljavo bijele boja ali sve osim desne ruke, ona je bila potpuno crna. Ekipa je bila spremna za još jedan napad sve dok se utvara nije predstavila. "Moje ime je Hellmaster, došao sam vas upozoriti da vam se bliži kraj."
"ŠTO TO GOVORIŠ?!  KAKAV KRAJ?!"- Tayler, Hellmaster razrogači oči, uzdigne se iznad svih i mirnim ljutitim glasom kaže: "Mene nitko ne prekida dok govorim, jeli ti jasno bijedni čovječe? A sada da nastavim. Vašom malom igricom otvorili ste vrata pakla i zapečatili si doživotan boravak. zanima vas kako je tamo, ehh pa pogledajte." Helmaster se pomakne nekoliko centimetara u desno i iza njega se stvori ogromno okruglo ogledalo koje je služilo kao portal. zamagljene sive pare koje su kružile unutar zrcala razbistre se i prikažu Johnnia kako sjedi na vlažnom podu i plače. imalo je nekoliko manjih posjekotina na licu i dvije duboke rane na ramenu, koje su izgledale kao da su ih napravile medvjeđe kandže. Hellmaster podigne ruku i svojim dugim bijelim noktima počne povlačiti crtu u zraku, ta se je crta ocrtavala na Johnnievom vratu. Iz pakla čuli su se samo odvratni krikovi bola, plača i čistog jada. Svi počnu plakati i duboko disati. Odjednom se svima stvorio ogroman pritisak u prsima koji ih je vukao prema podu. Shannon padne na koljena i jednom rukom držeći se za usta, a drugom oslonjavajući se na pod počne cviliti. U tom trenutku Alex pukne i počne se nekontrolirano derati i preklinjati: "Pusti ga molim tee, pusti ga učinit ću sve što je potrebno da ga oslobodiš!", "Učinit ćeš sve što je potrebno? Baš sve? Ali meni je potrebna samo jedna suza."- sa odurnim, kiselim smiješkom na licu kaže Hellmaster. Svi su gledali Hellmastera u čudu. "Suza,  kako može jedna suza pomoći?"- Kyle, "Pa jeli tražila da ga oslobodim, sloboda za jednu suzu. Imali dobrovoljaca?"- Hellmaster, "Ja! Kao što sam već rekla učinila bih sve, a ako je za Johnnievu slobodu potrebna samo suza... Onda je i uzmi"- reče Alex odlučno i sva crvena od plača i bijesa. "Onda dobro, ako tako žeelišš!" - jezivo piskutavim glasom kaže Hellmaster. Hellmaster svojim dugim odvratnim noktom uzme kapljicu koja je polagano klizila na već vlažnom, od prije oplakanom obrazu. Alexine oči su se tresle koliko god se ona odupirala tomu. Kapljicu koju Hellmaster drži na svome noktu polagano prebaci u jednu malu bočicu koju je držao na bakrenom lancu oko vrata. duboko i glasno uzdahne Hellmaster i nasmije se. "Haa, miris još jeden žrtve." U naglom zaletu svojim prljavo bijelim plaštom zagrli i pokrije u potpunosti Alex. Kada je raširio ruke nje više nije bilo tamo. Shannon, Tayler i Kyle su pogledali prema zrcalu i vidjeli sa nema Johnnievih okova, te se u sekundi pored njega stvorila Alex u okovima. Johnnie i Alex pogledaju jedno u drugo, te se zagrle, bar koliko su im okovi dopuštali. U tom je trenutku zrcalo nestalo, ali Johnnievo tijelo je i dalje nepomično ležalo. "Hey! Što se to upravo dogodilo i gdje je Johnnie? Mislio sam da ste ti i Alex imali dogovor. Njena suza za njegovu slobodu, za njegov novi život!" - Tayler, "A ne, ne, nee dragi moj. Dogovor je bio njena suza za njegovu slobodu, pa oslobodio sam ga okova, nisam li?" - ponovo sa kiselim osmijehom kaže Hellmaster  "Ti gade jedan, kako si mogao!" - Shannon....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PentagramWhere stories live. Discover now