יש לי הודעה קטנה לפני הפרק :) אני לא אוהבת לעשות את זה אבל אין ברירה חח
בגלל הלימודים יעלה פרק אחת לשבוע. בחופשים יעלה כמעט כל יום. בבקשה תמשיכו להגיב ולתת כוכבים. הכוכבים מדרבנים אותי לכתוב יותר פרקים בהפרשי זמן פחות גדולים. מקווה שתאהבו את הפרק שבעצם מהחלק הזה הסיפור מתחיל באמת :)
-נקודת מבטה של ריין-
סובבתי את מבטי במהירות לכיוון הקול בעוד אני נעמדת בבהלה על הסלע. מבין הצללים נגלה רק שמץ של כנפיים אדירות הכחולות בקציהם. מרוב בהלה כדור אש נפלט מבין כפות ידיי לכיוונו. כמה רגעים ספורים לפני שכדור האש פגע בפניו הוא הרים את ידו וכדור קוצני ושקוף פגע בכדור האש ושניהם התנפצו ברסיסים אדומים ולבנים בעוד עשן סמיך מתמר מהפיצוץ.
היצור פסע כמה צעדים ספורים קדימה וקרן אור לבנה מהירח שמעלינו האירה את פניו הבהירות והיפות וגילו שמץ של שיער לבן ועיניים בהירות שלא הצלחתי לזהות את צבען. בזכות הכנפיים ואוזניו המחודדות מעט הצלחתי לנחש שזהו אלף. מעולם לא ראיתי אלף דומה לו. הוא לא שייך לאומה שלי זה בטוח. יופי לא היה נדיר באומת האלפים אך הוא היה מרשים ביופיו המיוחד.
לא נתתי ליופיו להפנט אותי והתיישרתי כשלהבות גדולות ומרצדות בוערות מכפות ידיי.
"מי אתה ומה אתה עושה כאן?" שאלתי בתקיפות וכנפיי החלו לבעור גם הן.
"אני אשמח לענות על כל שאלה שתשאלי, אך אשמח אפילו יותר אם לא תשקף סכנה לחיי ותנטרלי את הלהבות". קולו נמוך ומרגיע. הוא יצא ממחבואו מאחורי העץ. האור החזק של הלהבות חשף את גובהו, גופו המוצק והמפוסל ואת כנפיו שהיו עצומות באופן בלתי רגיל. הוא יפיפה.
"ואיך אוכל לסמוך על שלא תשתמש בכוחותיך כנגדי?" השתדלתי לשמור על קור רוח בקולי עד כמה שניתן.
"טוב, יש כמה שאלות שברצוני לשאול ובפעם האחרונה שבדקתי, כשמקפיאים ומחוררים אלף למוות זה מקשה על קבלת התשובות". ענה וחשף חיוך מהפנט ומבויש.
איני יודעת לשלוט בכוחי והעדפתי שלא ידע זאת וישתמש בכך כנגדי, אך היה משהו בחיוכו, במבטו, שהרגיע אותי. ככל שהבטתי בו, הלהבות כבו והותירו אחריהן שובל עשן.
"מי אתה ומה אתה?" שאלתי שוב בתקיפות כשכנפיי עדיין פרושות לרווחה. הן היו קטנות בהרבה משלו.
"אני סבסטיאן. אני אלף מאומת הכפור". עייני נפערו בבת אחת. אומת הכפור? אם כך, היא אמיתית.
"מה אתה עושה כאן?" הייתי מפוחדת מעט אך השתדלתי לשמור על אדישות.
"אני. אני רק מחפש תשובות. כל חיי חייתי בחוסר ידיעה והגיע הזמן לכפר על כך, לא חושבת?" חיוכו נעלם ועיניו הבהירות הסתכלו ישירות בשלי. היה קשה לפענח מה צבען באור החלוש של הירח, אך מבטו היה מלא תקווה. זה היה ברור. תמים מדי. הנהנתי בחיוב.
YOU ARE READING
אין אש בלי ריין
Fantasyשני הפכים, אש וקרח. בן כפור ובת אור. אהבתם של שני אלפים, משתי אומות שונות עלולה להביא לכאוס גדול. ריין, אלפית בעלת שיער אדום כמו להבה, השולטת באש. סבסטיאן, אלף עם עיניים סגולות ושיער לבן, מנהיג הכפור. נבואה ניבאה אסון גדול בעקבות אהבתם. אך...