שמות

483 29 5
                                    

טוב, אז חלקכם שלחתם לי הודעה וביקשתם לדעת מתי יצא הפרק הבא. הפרק הבא עוד מעט מוכן, הבעיה היא  שאני בצבא והיציאות שלי הם אחת ל11 יום. 

בינתיים, החלטתי שהגיע הזמן שתכירו טיפה יותר טוב את הדמויות. 

כמו שאמרתי בפרק של שאלות ותשובות, לכל דמות יש שם עם משמעות. (אגב, לא אני המצאתי את המשמעות, זה מתורגם ממילון של שמות של אלפים, וכן, יש דבר כזה, אני גם הופתעתי שבכלל מצאתי את זה, זה התחיל כסתם בדיקה ונמשך ל... ממש נתינת שמות לדמויות חחח) אז, עד שהפרק הבא יעלה, הייתי רוצה שתכירו את העולם ואת הדמויות שבו קצת יותר טוב. אני לא אפרט יותר מדי, כי פירוט אמיתי על העולם הזה, יהיה בספר הבא.

אז בואו נתחיל:

ריין- אז את השם שלה מבטאים כמו המילה rain (גשם) באנגלית. הסיבה לבחירת השם הזה הוא ממקום אירוני. היא היחידה מהממלכה שלה ששולטת באש, השיער שלה אדום, העיניים שלה חומות בהירות, אפילו קצת כתומות, היא שזופה, טמפרטורת הגוף שלה גבוהה, ובכללי, היא מאוד חמה בכל צורה שיסתכלו עליה. אבל, האופי שלה, אדיש, קודר, היה לה מבט כבוי בעיניים, בגלל היחס והדיכוי שאבא שלה גרם לה. הוא לא נתן לה לפתח את הכוחות שלה (ספוילר: הסיבה שהוא תירץ לה שבגללה הוא לא נתן לה לפתח אותם, היא כמו שאמרתי, רק תירוץ. אני אזכיר: הוא אמר לה שזה בגלל שהיא שרפה את אמא שלה, אישתו, שאהב אותה עוד לפני שהוכתר להיות מלך. הסיבה היא סיבה אחרת שתתגלה בהמשך, והדיכוי גם היה במכוון.) ובכללי, נידו אותה מכל מקום אפשרי. היחידים שלא התעלמו ממנה ואהבו אותה באמת, היו המלומד ואדיטי. אין שום דבר שיכול להרוג אותה, האיברים שלה כל הזמן יגדלו ויתחדשו. הדבר היחיד שיכול לגרום למוות שלה, זאת להב מהלהבות של דרקון בן אומת הכפור. או הזמן. ברגע שנולד יורש חדש, שעון הזמן של בן האש שהביא אותו לעולם מתחיל לדפוק, והם מתים כמאה שנים אחריי שהיורשים שלהם בשלים מספיק, ועלו לשלטון. בגלל זה הם מתים צעירים יחסית לאלפים.

סבסטיאן- את השם הזה מבטאים בדיוק כמו ששומעים. הסיבה לשם הזה התחילה בגלל סדרת אנימה שאני מאוד אבל מאוד אוהבת בשם black butler שהדמות שהיא סוג של הדמות הראשית שם היא האהובה עליי וקוראים לו סבסטיאן, ואז זה נגמר בזה שלפי המילון, השם הזה אומר "נכבד". הוא הבן הבכור במשפחת המלוכה שבניגוד לריין ששייכת לשושלת האש, ההורים שלו, שניהם שייכים למשפחת המלוכה, ויש לו את הכוחות של אבא שלו. מה שכן, בממלכה שלהם, כמו בממלכה של ריין, זה לא משנה שהוא הבכור, במידה והוא לא היה מקבל את הכוחות של אבא שלו, שזה בעצם הכוח שאמור לשלוט, הוא לא היה יורש העצר, והם היו ממשיכים להביא ילדים עד שאחד מהם היה יורש העצר החוקי, כי בניגוד לממלכה של ריין, השושלת שלהם לא נכחדה. בעיקרון, לפי המקובל, ברגע שנולד יורש העצר, מפסיקים להביא ילדים, כי יכול לצאת מצב ששני הילדים מקבלים את הכוחות המתאימים, ואז הם היו נלחמים עד שהמוות יכריע מי המנצח, או שהשושלת הייתה מתרחבת מדי. הייחודיות שלהם היא שעד עכשיו הם שמרו על יורש מתאים אחד לכל דור. הם החליטו לקחת סיכון בגלל לחץ מסבסטיאן שדרש אח/אחות קטנים. עם קצת מזל וקצת עזרה מהמלומד שלהם, יצאה קארי. הם החליטו שהם שיחקו מספיק עם הגורל והסתפקו בסבסטיאן וקארי.

קונור- את השם הזה מבטאים connor. קונור זה הדרקון של ריין. המשמעות של השם שלו אומרת שהוא "בעל רצון חזק". כשנולד יורש עצר, בשתי הממלכות, נולד דרקון. זה משהו שיש רק למלכים. אני אציין ואומר שלאבא של ריין, אין דרקון, וזה בגלל שהוא לא יורש עצר אמיתי. הוא נבחר לעלות לשלטון, וגם זה בגלל שהוא צאצא של האלף הראשון של שבט האוויר. שבט האוויר נבחר להחליף את שושלת האש כשהאחרונה שבהם, זכתה לגזר דין מוות. זה שיעלה לשלטון, צריך לעבור מבחנים קשים ומפרכים עד שהוא עולה, כשבדרך כלל, שאר המתמודדים לא מצליחים לעמוד בזה ומתים. הדרקונים לא צריכים את בן המין השני שלהם כדי להטיל ביצה. הם יכולים, אבל לא צריכים. כשהם היו מרגישים שאמור להיוולד יורש עצר חדש, הם היו מטילים ביצה. הדרקון, היה מותאם באופי שלו ליורש העצר. יותר מזה, הנשמה שלהם הייתה מפוצלת. כלומר, הם למעשה חולקים את אותם תחושות ואותם רגשות. מה שהדרקון מרגיש, גם אם זה משהו פיזי וגם אם נפשי, האלף ירגיש, וההיפך. בגלל זה הם יכולים לתקשר בטלפתיה. ובכל זאת, לכל אחד יש אופי ייחודי לו ומחשבות ודעות משלו והם חולקים אותם ומייעצים אחד לשני. לדרקון יש כוחות משלו, שבמידת הצורך, האלף משתמש בקסם כדי לראות, לשמוע, ואפילו לשלוט במוח הדרקון שלו. בדיוק כמו שריין ראתה דרך העיניים של קונור. בדרך כלל, המין של הדרקון יהיה הפוך מהמין של האלף שלו. כי ביחד עם זה שהם חולקים את אותה נשמה, הם גם משלימים אחד את השניה. וזה היופי שבדבר. ומה שעוד יותר יפה בכל הסיפור הזה, שיש באמת דאגה ואהבה הדדית בין הדרקון לאלף וזה מעבר לזה שהם חולקים את אותה נשמה. כי בעצם, הם לא מרגישים שום שוני. הם לא מרגישים שהנשמה שלהם חלוקה. הם מסתכלים אחד על השני כחברים הכי טובים ונאמנים שלהם. כשהיורשת עצר האחרונה עמדה להירצח, הדרקון שלה הרגיש את זה והטיל את הביצה שבה היה קונור. אבא של נוולה, אסף את הביצה שהייתה מגולגלת בתוך הזנב המת של הדרקון שלה, ונתן אותה למלומד שישמור עליה, עד שיורש העצר הבא יוולד. 

סליה- את השם הזה מבטאים celia. סליה זאת הדרקונית של סבסטיאן. המשמעות של השם הזה, היא בעצם "שמימית." סליה באמת כזאת, היא אצילית, לבנה, ומרשימה. היופי שלה עוצר נשימה. היא חולקת את הנשמה של עם סבסטיאן, ורק להב מהלהבות שלה יכולות לשים קץ לחיים של ריין. היא הבינה כבר שסבסטיאן הוא ה"ילדותי" וה"שטותניק" מבינהם, והיא נותנת לו את המקום שלו כי היא מבינה שלא הייתה לו כל כך את האופציה להיות ילד אחרי כל השנים האלה במחנה האימונים ואחרי כל המלחמות שנשלח אליהם וכל המוות שראה. היא יודעת שבמידת הצורך הוא בוגר, מבין עניין, ובכללי הוא מאוד חכם ויודע לעשות את ההפרדה בין עיקר לטפל. אבל בזמנו החופשי ועם החברים הטובים שלו, היא נתנה לו לצחוק ולהשתולל, עד שזה היה מגיע למצב מסוכן והייתה מנסה להפריד. היא מאוד מחושבת וממוקדת, ועם כמה שהיא קשוחה ואדישה קצת, היא עדינה מאוד.


מקווה שאהבתם, נתתי לכם טעימה קטנה מהדמויות הראשיות, והמשניות מיד אחריהם. אם תרצו, אני יכולה לפרט לכם על כל דמות, או על דמויות ספציפיות שתבחרו. מבטיחה לכם שיש סיפור מאחורי כל דמות ודמות. בהתחלה חשבתי לעשות פירוט בסוף הספר, אבל האמת שאת רוב הדמויות אפשר לחשוף קצת. <3

אין אש בלי רייןWhere stories live. Discover now