kapitola 1

9 2 0
                                    


Miro ma zavolal, že potrebuje so mnou hovoriť starosta. Prišiel som k starostovi a on mi povedal,:"ahoj Boris rád ťa vidím, mám na teba veľkú prosbu, viem že si prestal túto prácu robiť," hovorí o tom, že som bol tajný agent, zabíjal som ľudí, ale nechal som to, pretože som sa spoznal s Ninou. Odvtedy som dal výpoveď."Ale potrebujem tvoju pomoc."Povedal som mu, že už nechcem prísť o život, mam ženu a chcem mať aj rodinu. Starosta sa ma snažil všetkými spôsobmi presvedčiť, ale stále som odmietal. Potom mi povedal, že keď nebudem spolupracovať, tak že nás vyhodí z bunkru. Čo mi ostávalo robiť? Nič, musel som pomôcť. A oznámiť to Nine, veď to bol koniec. Prišiel som za ňou, že sa k tomu musím vrátiť, pretože nás vysťahujú. Bola naštvaná, a začala do mňa búchať, a potom sa rozplakala. Objal som ju a povedal som jej, že všetko dopadne dobre a sľuboval som jej že sa vrátim. Rozlúčil som sa s ňou a musel som ísť spoznať tím s ktorým tu budem dlho. Vošiel som do miestnosti, kde sme sa mali stretnúť. Bolo tam 9 ľudí. Bol tam aj Miro. Potom tam bol Adam, bol to veľmi dobrý sniper. Bruno, ten bol pozorovateľ, Adam a Bruno boli kamoši od malička. Denis, ten bol špecialista na nožíky, mačety, hviezdice. Erik a Lukáš, tí boli na elektroniku, vedeli sa dostať do hocijakého počítača.

Hľadanie životaWhere stories live. Discover now