Kapitola 5

5 2 0
                                    

Uzdravil sa Nick-doktor. Ponúkli sme mu, aby išiel do tímu. Povedal: "Môžem kľudne, nemám čo stratiť, o rodinu som prišiel skôr, nikto mi neostal. Takže áno rád vám pomôžem."Na ďalší deň išiel ku nám, a už bol nastúpený, a pripravený. Mali sme ísť už len dneska, a potom by sme mali  dva dni voľno. Bolo na čas ísť... Išli sme aj s Denisom, aj keď sme nechceli. Ale on je tvrdohlavý, a tak sme ho teda nepresvedčili. Skúsili sme ísť druhým smerom ako minule. Rozhodli sme sa, že pôjdeme k vysielaču. Jeden z nás, čo som bol ja..., mal ísť hore, a poobzerať či to niekde na inom mieste nevyzerá lepšie. Došli sme k vysielaču, keď vtom sme uvideli nejaké zviera čo bolo v jednej rozpadnutej chatke. Nevideli sme ho presne, a tak sme teda nevedeli čo to bolo za zviera, ale určite to bola šelma. Vydávala zmutované zvuky, také ktoré sme ešte nepočuli. Zbadala nás..., a začala utekať, prebehla hneď poza chatku tak rýchlo, že sme ju vôbec nevideli, iba počuli. Keď odišla, tak sme išli k tomu vysielaču. Položili sme si tam tašky, zbrane a dohodli sa, kto ma akú stranu. Tak som teda začal liezť po rebríku. Vyliezol som... Skontroloval som plošinu, a poobzeral som sa. Nikde som nič nevidel až na jedno miesto vzdialene asi 5 alebo 6 kilometrov od nás. Rozhodol som sa, že to pôjdeme pozrieť.

Hľadanie životaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin