∞ Hoofdstuk 1 ∞

472 20 0
                                    

'Mama, ik heb met Chloë afgesproken na het eten', roep ik van de trap na het appje naar Chloë. Om 20u00 zouden we naar het park gaan om jongens te spotten. Dit is onze wekelijkse bezigheid op vrijdag-avond en woensdag-namiddag. Tot nu toe hebben we nog geen jongen aan de haak kunnen slaan. Maar misschien komt er vandaag verandering in.

Het is al 20u05 en Chloë is er nog altijd niet. Ik neem snel mijn gsm uit mijn zak en app ze snel even. Als ik op versturen klik, zie ik ze al met haar gsm in haar hand naar me toe komen.

Als we op het groene gras gaan zitten komt er ineens een groepje jongens het park binnen. Ze gaan een paar meter verder zitten en mijn een oog valt meteen op 1 jongen. Ik ken hem van school, hij zit in 4GL (4 Grieks-Latijn) wat je niet zou verwachten op basis van zijn uiterlijk. Ik zit in 4GW (4 Grieks-Wiskunde), de leukste klas van de hele school. Ik en de jongen zitten naast elkaar bij Grieks, nu weet ik het weer. Zou ik naar hem toe gaan? Nee, want als ik een blauwtje zou lopen, lacht heel de school me maandag uit. Ik besluit om te blijven zitten en wat muziek te luisteren. Ik neem mijn oortjes uit mijn zak, ga liggen, sluit mijn ogen nog net voor ik voetstappen naar me toe hoor komen.

I'm the bitch, you're the bad boy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu