∞ Hoofdstuk 7 ∞

225 16 0
                                    

Ik ben uiteraard weer gebuisd op mijn toets wiskunde van vorige week... Vandaag hadden we een onverwachte, maar door die jongen die me zit te appen en het grote bedrag voor de herstelling van m'n gsm, kon ik me totaal niet concentreren. Ook tijdens Grieks was ik helemaal afgeleid. We moesten in groepjes per twee werken en uiteraard zit ik weer naast Michiel, de jongen die er voor zorgde dat mijn vader me had geslagen... Ik weet ook wel dat hij er niets aan kan doen, maar toch ben ik boos op hem...

∞ Tijdens de middagpauze ∞

De jongen van twee tafels verder zit me al heel de middagpauze aan te kijken. Volgens mij is dat het lief van Anne-Marie-Elize, maar ik ben niet 100 procent zeker. Totdat ik Anne-Marie-Elize naar hem toe zie lopen en hem een dikke smakkerd geeft, vol op de lippen. Nu heb ik dus totaal geen honger meer en buk me voorover om mijn brooddoos terug weg te steken. Als ik mijn hoofd terug ophef en naar Chloë draai, hoor ik een harde en zware kaft op de grond vallen. Ik draai me om en zie Michiel achter me staan. Hij bukt zich voor over om zijn blaadjes bijeen te rapen en terug in de map te steken. Ik schiet hem te hulp en hij wuift mijn gebaar niet af. Als we klaar zijn probeer ik om recht te komen, maar ineens voel ik zijn zachte lippen op de mijne...

I'm the bitch, you're the bad boy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu