"Ana! Ana!" Kráčala som po chodníku a smerovala do tej budovy nazvanej škola. Vedela by som aj o inom názve.
Otočila som sa na ten pobláznený krik.
"Lili, ahoj." Skočila na mňa. Objala som ju a pokračovali sme do školy."Dnes bude super deň." Zaškerila sa a skoro celú cestu prečvirikala.
"Lili, tak už sa upokoj." Zastavila som ju pred školou."Ja som naprosto pokojna." Vystrela sa a pokračovala do školy.
"Tak fajn." Napravila som si tašku na pleci a vošla som hneď za ňou. Po chodbe ako vždy pobehovali decká, ach tá stredná.Prišla som ku skrinke a vybrala si knihy. Dnes je v škole nejaká čudná atmosféra.
Vo vzduchu visí napätie.
Zabuchla som skrinku a nesnažila sa tomu pripisovať nejaký veľký význam."Fuj! To nie je jemne perlivá minerálka, ale voda." Ani som sa nemusela otáčať aby som vedela komu tieto slova patria.
Ashley je školská....Otočila som sa a išla do učebňe. Za chvíľu nám začína matika.
"Ana ahoj." Pripojila sa ku mne Sarah.
"Ahoj." Usmiala som sa na ňu a obzrela si ju.
"Dnes si sa nejako vifintila." Nie žeby iné dni nebola, ale dnes je to iné."Ako skoro každá baba na tejto škole."
"Uhnite mi." Prerazila nás Ashley. Vošla do triedy a obsadila si svoje miesto.
"Ako vidím ani Ashley nezaháľala."
"Myslíš minisuknu a napasovanú blúzku so štoklami?""Áno, ale ako vidím na chalanov to funguje." Sklesla.
"Myslíš Grega? Veď ten letí za každou sukňou."
Dodala som a už sa pobrala na miesto, pretože profesorka prišla na hodinu.