Halloween sa blíži...

24 2 2
                                    

"Taaak ako to dopadlo?" Drgla do mňa Lili. "Ak neprestaneš odpadne mi rameno." UŽ aj tak ma dosť bolelo. "No tak mi to už vyklop." Zastavili sme. "Vieš ako bude ten maškarný." Rozžiarili sa jej oči a prikývla. "A je to halloweenska party." Dodala. "Tak za trest budeme pomáhať pri zariaďovaní." Áno aj s ďalšími 20 študentmi, no oni tam môžu a nemusia byť, narozdiel od nás.

"Takže budete celý deň spolu." Zasmiala sa. "Áno aj s ďalšími žiakmi." Pretočila som očami. "Nemala by si sa skôr zaujímať o Grega?" Chcela som čo najskôr zmeniť tému. "Myslím, že ma čoskoro pozve a budeme spolu chodiť."

"S Gregom? A chodiť?" Zasmiala som sa obidve sme vedeli, že to pravda nie je. "To si ako myslela?"

"Počkaj, hádam si si nemyslela, že s Gregom sa bude dať aj chodiť. Je to sukničkár a spí s každou, na ktorú narazí." Nesmiala sa namiesto toho sa tvárila nahnevane. "Určite ma pozve a potom sa budem smiať ja." Zabuchla skrinku a odišla. "Lili počkaj." Zostala som sa pozerať ako omámená. Čo sa to sakra práve stalo? Zhrozene som sa pýtala v duchu.

"Čo sa stalo? Prečo Lili vyzerala akoby si zlomila čerstvú manikúru?" Zasmiala sa Sarah. "Asi som povedala niečo čo som nemala." Zakrútila som hlavou. "Myslíš Grega?"

"A-ako to vieš?"

Mykla hlavou za mňa. Lili sa zhovára s Gregom. "Prečo to robí?" Spýtala sa am Sarahm no keby som vedela odpoveď. "Nikdy predtým ju predsa nezaujímal." "Veď toto." "Zato Ashley sa na Christiana lepí už od prvej sekundy ako vstúpil do triedy."

Neprekvapovalo ma, že sa s ním koketne rozpráva a usmieva sa akoby to v živote nerobila. Ona je proste taká. "Ešteže už pre dnešok končíme."

"Ideš domov okolo kaviarne?"

"Jasné." Odpovedala som. "Tak to sa k tebe pripojím." "Aspoň niekto tu má rozum." Ešte raz som sa pozrela na Lili a išli sme domov. Trest mi začína od zajtra. Vlastne ani neviem či je to trest pomáham skoro každý rok.

Z pohľadu Grega

"Ahoj." Ozvalo sa za mnou. Otočil som sa a uvidel Lucy? "Ahoj." Nahodil som svoj úsmev a tým ju odrovnal ako vždy každú." "Za pár dní bude v škole party, a tak ma napadlo...." Vedel som kam tým smeruje, ale ja nemám náladu na žiadny vzťah. No noc bola fajn, tak by sme si to mohli zopakovať.

"Jasné, nepôjdeš so mnou?"

"Rada." Usmiala sa. Kto by sa netešil, že ide so mnou na party?

"Fajn, tak zatiaľ." Žmurkol som na ňu a pobral sa preč.

"Chris, čawko."

"Čawko." "Tak čo? Aký trest si dostal?" Rozosmial som sa. "Idem pomáhať s tou party aj s Anou."

Smiech ma prešiel.


Taaaaaak? :) čo si myslíte o Gregovi? :)
A robí Lili chybu, že mu verí?
A vôbec zachovala sa Ana správne, keď to Lili povedala takto priamo? Alebo to nemusela hovoriť? :)

😊😊
Inak ďakujem...<3 a najmä tým 3 osôbkam čo ma podporujú najviac 😍 :3 ;)

New BoyWhere stories live. Discover now