"Ahoj kočka, taaak ako sa máš?" Zastavila ma Sarah. Keby ma nebola zastavila ani si ju nevšimnem.
"Neviem čo mám robiť." Povedala som to skôr zamyslene ako smutne."Niečo vymyslíme hlavne aby Lili neurobila nejakú hlúposť." Zatvárila sa rovnako zamyslene ako ja.
Sarah sa rozhodla, že večer u mňa prespí. Tešila som sa pretože Lili je v poslednom čase vkuse s Derekom.
...
"Len to povedz." Zvalila som sa na posteľ.
"Sme v riti?" Obidve sme vedeli, že to tak je."Vieš čo?"
"Čo?"
"Poďme niekam."
"Čo?" Zopakovala otázku rovnako nechápavo.
"Že poďme sa niekam zabaviť." Usmiala som sa.
Stále sa na mňa nechápavo pozerala.
"Ach." Povzdychla som si a zaškerila sa. "No ták ako dlho si nemala sex?" Podpichla som ju a zatvárila sa pobavene a urazene zároveň."Tak fajn." Potiahla som ju za ruku a prezliekli sme sa.
"Dneskajško si užijeme." Žmurkla som na ňu keď sme vychádzali z domu.Zobrali sme si taxík, pretože nemáme ani v najmenšom poňatia ako sa z tade dostaneme.
Klub bol v plnom prúde. Každú chvíľu prichádzali ľudia.Sadli sme si vo vnútri za stôl a ja som išla objednať. Pobrala som toho veľa dnes je náš večer a nikto nám ho nezoberie.
A nanajvýš zajtra je sviatok takže žiadna škola.Doniesla som tácku plnú chlastu na stôl ku Sarah.
"Ana šibe ti?" Pozrela sa na mňa akoby som práve ušla z psychiatrie.
"Sarah dnes si to užijeme aspoň jeden večer bez problémov.Zobrala som si vodku a vyzdvihla ju. "Nazdravie." Usmiala som sa a naliala si ju do úst.
"Si na rade." Usmiala som sa na Sarah a ona ma nasledovala."Začíname." Zapišťala som a liali sme do seba hádam všetko.
...
"Tamten sa na teba pozerá." Povedala som už trocha podnapito Sarah.
Obzrela sa a naspäť otočila ku mne. "Sexi." Štrngla si so mnou a vypila ďalší pohár z tácky plnej alkoholu.Keďže nepije často dorazilo ju aj malé množstvo pohárov, tak som si to radšej pritiahla k sebe aby už nepila.
"Idem za ním." Povedala strhane a zobrala mi z ruky pohár, ktorý následne skončil tam kde ostatné.
Môj pohľad sa premiestnil na nejakú skupinku chlapov uškrňajúcich sa na mňa.
Usmiala som sa aj ja a zakývala im.Pohľad mi však ušiel naspäť k Sarah. Naznačila mi nech ju nečakám a toho sexi chalan niekam stiahla.
Zasmiala som sa a pokrútila hlavou. Ešte jeden pohár a to ten posledný skončil v mohoj žalúdku a pobrala som sa na čerstvý vzduch.
Vnútri bolo nejako teplo.Zašla som za roh a pristavila sa pri nejakej skupinke. "Nemáte cigaretu?"
Jednu mi podali a aj zapálily. "Diki." Pousmiala som sa a išla preč. Oprela som sa o chladný múr a pomaly si poťahovala z cigarety.
Vydychovala som biely dym a ignorovala osobu prichádzajúcu ku mne.