8.časť

18 0 1
                                    

"Ahoj." Prisadla som si k nej na lavičku.
"Ahoj."
Chvíľu sme len tak potichu sedeli a pozerali sa na fontánu, ktorá stála v strede parku.

"Čo si u Dereka zistila?"
Zaskočila ma a to sa mi nestáva často.
"A-ako vieš, že som bola za ním?"

"Nevedela som, ale už viem." Naozaj ma dostala?
"Fajn bola som za ním a Lili pokoj nikdy nedá."
"Tak ho k tomu donutíme ako poznám dal ti ma výber."
"Nechceš pravovať pre F.B.I.?" Zasmiala som sa.
"Možno po škole." Zasmiala sa aj ona.

"Áno dal mi ponuku." Nechcela som o tom diskutovať, ale naraz mi to neprišlo ako až tak zlý nápad. "Chcel aby som sa s ním vyspala." Znechutene som sa pozrela na trávu a zatriasla hlavou.

"Sviňa." Sarah to ani neprekvapovalo.
Čudujem sa, že mňa áno. "Jednoducho mu to nedovolíme a Lili to povedal nemôžme."
"S tým súhlasím, už teraz sme pohádané."

Z pohľadu Christiana

"Čo tu robila Ana?" Prekvapovalo ma to ona sa s Derekom veľmu nemusí.
"To nestojí za reč bro, poď si dať šluka." Nechal som to tak prisadol si.

Po chvíli prišli 2 dievčatá. Mali na sebe aspoň toľko oblečenia aby zakryli základné ženské partie.

"Toto je Lola a toto Sasha, ktorú si vyberieš bude tvoja a môžeš si s ňou robiť čo len chceš."

"Tak poď kráska." Chytil jednu z nich za ruku a skôr než odišiel do druhej miestnosti mi povedal.
"Sú najlepšie vo svojom obore." Žmurkol na mňa a odišiel.
Musel som sa zasmiať, štetka je obor?

Pomaly ku mne podišla a sadla si na mňa obkročmo.
"Ja som Sasha a ty?"
"Ja na toto nie som." Kopol som do seba pohár whisky a odišiel.

Áno viem, že posledná časť bola pridaná pred mesiacom :/ no v poslednej dobe som sa rozhodovala či sa oplatí tento príbeh písať ďalej a nakoniec som sa rozhodla, že mu dám šancu, ale zatiaľ ešte neviem či bude jeden z tých dlhších alebo kratších :)
No bude to záležať najmä od vás :3

Ďakujem za prečítanie :) <3

New BoyWhere stories live. Discover now