7.časť

19 0 0
                                    

Z pohľadu Any

"Ahoj Lili, to som zase ja, zavolaj mi." Odkaz, ktorým som jej momentálne asi zaplnila celú odkazovku. Mobil som hodila na posteľ a padla hneď za ním. Viem, že Greg ju len využíva, ale jej reakcie ma presviedčajú o tom, že jej to len tak povedať nemôžem. 

Ale nenechám to len tak. Vstala som a obliekla sa. Presne viem kde bude. Vlasy som si dala do copu a zbehla po schodoch. Obula som sa a vybehla ako raketa. "Mami požičiam si auto!" Nasadla som a onedlho sa ocitla pred jedným z tých odporných perverzných klubov. Ochranka tu nebola nič moc. Niet divu, keď sem chodia len samé štetky a oni dajú dobrovoľne, takže ochrana okrem gumy nie je nutná. 

Vošla som dnu do zafajčeného a prepitého priestoru. "Ty si tu nová?" Pristavil sa pri mne jeden z pánov v podnapitom stave. "Hovorili, že príde nová, ale takýto luxus som nečakal, načo máš na sebe ešte tie šaty? Dole s nimi." Načiahol ruku a ja som sa uhla. "Nie, fuj." Znechutene som sa pobrala preč. 

Porozhliadla som sa po okolí a vydala sa za barmanom. "Kde nájdem Grega Simonsa?" "Prepáčte, ale nie je tu." 

Dosť chabá výhovorka. "Pozrite ja viem, že tu je tak buď mi rovno poviete kadiaľ a tak mi ušetríte čas, alebo ho pôjdem nájsť sama." 

"Skutočne tu nie je." 

"Ste otrasný klamár." Ironicky som sa usmiala a odišla dozadu. Zvonka to vyzerá oveľa menšie. "Greg?" Prešla som po dlhej chodbe za hlasmi a zastavila pred ním. "Tu si." 

"Čomu vďačím za takú vzácnu návštevu?" 

"Ja som nevedela, že ty tu už aj bývaš." Ironicky úsmev sa ma dnes nejako držal. "Dámy necháte nás osamote?" Zasmiali sa a odišli. 

"Tak?" Potiahol si z jointa a usmial sa na mňa. "Pozri ja netuším čo to tu na Lili hráš, ale okamžite s tým prestaň." Zamračila som sa. "Na Lili? To hovoríš o tej peknej ryšavke?" "A presne od nej dáš ruky preč." Netušila som ako na toto zareaguje Lili, keď sa to dozvie, ale viem čo by sa stalo keby toto šialenstvo naďalej pokračovalo. "Pozri, Ana." Postavil sa a prešiel ku mne. "Obidvaja vieme, že Lili je do mňa zamilovaná už hrozne dlho a obidvaja vieme aj to, že nechceš aby jej niekto ublížil." Zasmial sa a to neveštilo nič dobré. Vydieranie je jeho parketa.

"Čo tým sleduješ?" Stála som na mieste zatiaľ čo on si ma obchádzal. Kráčal nepríjemne a pomaly, bolo to až desivé, ale taký vedel on byť. "Pozri ty ako z najsexi dievčat na škole so mnou stráviš jednu noc plnú vášne..." Odmlčal sa a potom ako sa odo mňa odtiahol pokračoval. ".... a ja dám Lili pokoj." 

"To nikdy Greg." Povedala som zhnusene. Nevedela som čo skôr robiť. Chcela som odísť preč a v živote ho nevidieť, no na druhú stranu tu zostať a jednu mu vlepiť. "Tak potom ti neostáva nič iné ako sa prizerať ako tvoja kamarátka trpí." 

"Si hajzel." Znechutene som sa na neho pozrela a otočila na odchod, keď som skoro narazila do Chrisa. "Ahoj Greg a.... Ana?" Bez slov som ho obišla. Čím ďalej tým viac som sa prikláňala k možnosti, že je rovnaký.

Viem je to odo mňa nespravodlivé, ale keď ho vidím s Gregom.

Vyšla som von a zdvihla vyzváňajúci mobil vo vrecku. "Áno?" Snažila som sa znieť, čo najnormálnejšie.

"Ana? Si okej? Kde si?" Podľa hlasu som rozpoznala Sarah.

"Ja som doma, prečo? Prepáč akurát som vstala." Zasmiala som sa aby som odľahčila situáciu. 

"Naozaj? A mohla by si prosím ťa vyjsť na chvíľu pred dom? Som tu a potrebujem niečo, no osobne." Sakra, ona vie, že jej klamem.

"Fajn, dostala si ma. Išla som sa len prejsť." Nechcela som to riešiť a možno som sa tomu dokázala vyhnúť. 

"Obidve vieme, že to nie je pravda a ja ťa počkám v parku na lavičke."

"Okej do 10 minút som tam." 

"A Ana?" 

"Áno?" 

"Dúfam, že si nespravila totálnu hlúposť." V jej hlase som počula nádej, že som nič horšie ako trebárs na nové tričko vyliala čučoriedkový džús neurobila, lenže ja som mala omnoho horšie správy.


Celá táto časť je o Ane a rozhodla som sa :), že budem dávať názvy častiam iba čísla občas možno nejaký názov :)

Som rada, že vás môj príbeh baví :3

New BoyWhere stories live. Discover now