Vlasy som si odhrnula nabok a cítila ako sa pomaly uvoľňujem. Rozopol ma až ku koncu a šaty padli same.
"Ďakujem." Otočila som sa a uvidela ho predo mnou stáť len v uteráku."Nemáš začo." Trochu sa začervenal a rukou si prešiel vzadu po krku.
"Stále ti tečie krv." Pozrela som sa na jeho nos. "To nič nie je." Mávol rukou. "Nie počkaj." Otvorila som skrinku a vybrala z nej vatový tampón aj s dezinfekciou. Chris sa na mňa nechcene pozrel a ja som mu to priložila k nosu.
Utrela som krv a hneď vyzeral lepšie.
"Ďakujem." Venoval mi úsmev.Otočil sa na odchod.
"Mohol by si ešte?" Poprosila som ho o rozopnutie podprsenky. Celkom sa mi ešte triasli ruky a trvalo by mi to hodiny. "Ale iste." Znova sa zasmial a behom stotiny som ju mala rozopnutú.
Na mojom krku som cítila jeho teplý dych.Privrela som oči a zahryzla si do pery. Bolo to tak príjemné a nebol to ani dotyk. Otočila som sa a spojila naše pery.
"N-nie Ana to nemôžeme." Odtiahol sa odo mňa, no ja som si ho naspäť pritiahla a pokračovala som. Hodila som ho o stenu a naspäť sa prisala na jeho pery.
Jeho ruky mi prešli po zadku a následne ho stlačili. Vzdychla som a vyskočila na neho. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a tým zhodila jeho uterák.
Premiestnili sme sa pod sprchu. Pustila som vodu a stiahla si nohavičky.
Párkrát som mu prešla po jeho pýche a on zavzdychal.Prevrátil si ma k sebe chrbtom a rukami mi prešiel po bokoch a zastavil sa na mojich prsiach. Prstom do mňa s ľahkosťou vnikol a preveril si, či som vlhká.
Trochu som sa predklonila a rukami sa zaprela do steny. Rozkročila som nohy a cítila ako sa o mňa obtiera a vzdychá mi do ucha.Jeho pery sa presunuli k môjmu krku a jemne ho pobozkali. V tom do mňa pomaly vnikol.
"Ah." Vzdychla som a ruky dala v päsť.Začal prirážať a pri tom mi bozkával krk aj plece. Jeho mäkké pery boli pre mňa ako výhra.
Kvapky vody dopadali na naše nahé a horúce telá.
Užívala som si každý pohyb. Po chvíli ho zo mňa vytiahol a spravil sa mi na chrbát. Cítila som aké to bolo príjemne teplé.Otočila som sa k nemu a obidvaja sme sa namydlili. Opláchli a znova som na neho skočila. Odniesol ma do postele a vošiel do mňa dvoma prstami. Nahý sme na sebe ležali a vášnivo sa božkávali.
Začal pridávať na tempe a ja som cítila tlak v podbrušku a hneď nato svoj vrchol. Nechty som mu zarývala hlboko do chrbta a v ústach si vychutnávala jeho jazyk.
12.časť tohto príbehu :) uvidíme akú odozvu bude mať preto by som bola vďačná za názory :3 ďakujem :D <3