Z pohľadu Any
"Už mi konečne povieš ako to dopadlo s Chrisom?"
Celú cestu do školy sa jej otázky netýkali nikoho iného ako Christiana.
"Radšej mi povedz ako si dopadla s tým perverzákom."Vošli sme do školy a pristavili sa pri skrinkách.
"Greg? Och bože to bolo...." Mala som pocit ako keby sa snažila nájsť to vhodné slovo, tak som jej pomohla.
"Nechutné, zvrátené, odporné?""Nie, úžasné a vášnivé."
"Toto som počuť nechcela." Vybrala som si zo skrinky anglinu zatiaľ čo Lili bola opretá o skrinku a slintajúc sledovala Grega.
"Mám aj omnoho viac detailov." Zaškerila sa."Nieee." Zasmiala som sa.
"Ako chceš a tamto k nám už ide Greg aj s Christianom." Drgla do mňa.
"Čo?" Otočila som hlavu a znova sa stretla s tými očami.
"Ja idem, tak ma potom dobehni." Usmiala som sa na Lili a zabuchla skrinku.Viem, že to bolo dosť blbé, odísť keď boli len kúsok od nás, ani neviem prečo som odišla.
"Sarah ahoj."
"Ahoj Ana ako bolo včera na party? Prepáč, že som neprišla, ale musela som sa učiť, rodičia, však vieš." Prekrútila očami a zasmiala sa.
"Ideš na matiku?""Bohužiaľ, idem." Odpovedala mi a spoločne sme išli na hodinu matiky. Profesor Mind je najprísnejší profesor na škole. Tesne v pätách mu je profesorka Brown.
Školská krava.
So Sarah sme si sadli do lavice.
"Kde si zabudla Lili?"
"Na chodbe a vedome." Zasmiali sme sa. "Aj keď nútene." Dodala som.Prišiel k nám Christian.
Niečo zamrmlal Sarah a ona vstala. "Čo to robíš?" Nahnevane som šepla. "Láskavosť." Žmurkla na mňa a presadla si.
"Ahoj." Sadol si vedľa mňa Christian.Do triedy vošiel profesor.
"Prečo sa mi vyhýbaš?"
Túto tému rozoberať nechcem a už vôbec nie tu.
"Nevyhýbam."
"Naozaj?" Pobavene sa na mňa pozrel. "Naozaj a prestaň lebo skončíme u riaditeľa." Upozornila som ho."Je mi to jedno, ak mi to stojí za rozhovor s tebou."
"Č-čo?" Nerozumela som čo chce.
"Dobre si počula."
Neuvedomila som si, že rozprávame nahlas. Akoby žiadna matika nebola a keďže náš matikár ma netopírie uši."Ana do riaditeľne."
"Ja?"
"Je tu snáď ešte nejaká Ana?" Veľmi dobre vedel, že nie je.
"Fajn." Hodila som pero na zošit a postavila sa.
"Prepáčte pán profesor, ale to ja som sa niečo pýtal Any."
Prihlásil sa Christian.
"Čo to robíš?" Zamrmlala som tak aby to počul len on."Chceš byť po škole?"
"Ak ste sa už dorozprávali, tak obidvaja môžete ísť k riaditeľovi, len mi zdržujete hodinu."
Christian sa teda postavil a obidvaja sme vyšli von z triedy."Dúfam, že si spokojný." Bola som nahnevaná a to poriadne.
"Ana počkaj." Chytil ma za ruku a tým zastavil. "O čo ti ide?"
Máme ísť k riaditeľovi a nie sa tu vybavovať.
"Chcem aby si mi vysvetlila prečo ma ignoruješ? Včera sme sa normálne bavili a dnes sa mi vyhýbaš. Spravil som niečo?"Došlo mi, že ho nemôžem za nič obviňovať, keď ani vlastne neviem za čo.
"Nie neignorujem ťa a prepáč ak to tak vyznelo." Vytrhla som si ruku z tej jeho a pokračovala v ceste ku riaditeľovi.Jéééj :3 vás to aj celkom baví :D 😆😆😍😍