Neodbytný

15 1 1
                                    

Z pohľadu Any

"Lili! Lili môžeš zastaviť?" Pokúšala som sa ju dobehnúť. Veď to bola taká kravina kvôli ktorej sme sa pohádali.
"Nie nemôžem."
"No tak stoj!" Naháňali sme sa pred školou ako také kravy.

Teda lepšie povedané ja ju.
Chytila som ju za ruku a otočila k sebe.
"Čo je?" Povedala podráždene.
"Naozaj sa chceš správať ako decko Lili?" Pozrela som sa na ňu či to myslí vážne, ale jej pohľad hovoril za všetko.
"Prepáč."
S úsmevom som ju objala.

"Fajn Lili chcem ti niečo povedať, ale budeš mi veriť. Alebo sa aspoň nenahneváš." Nevedela som či mám. Dlho som nad tým premýšľala.

"Fajn." Prekrútila očami a zvedavo sa na mňa pozrela.
Bola som odhodlaná povedať jej to. Nie všetko, ale tak aby jej to ublížilo čo najmenej.
Lenže vtedy sa za nami vyrútil Derek.
"Čaute kočky." Prehodil si ruku cez plece Lili keďže ja som sa uhla ruka mu padla pozdĺž tela.

"Môžeš nás nechať?" Zavrčala som na neho. Lili si nič nevšimla a správala sa ako no zamilovaná.
"To nič Ana ja už aj tak musím ísť, tak sa majte." Nespustila z neho oči. Nedokázala to, ale prečo práve on? Je tu kopa milých chlapcov.

"Ako vidím nerozmyslela si si to." Urobil krok bližšie ku mne. "Ako vidíš nie."
"Aspoň viem ako ti na Lili záleží." Nezabudol dodať ten jeho úsmev.
"Ja sa s tebou nevyspím a už mi daj pokoj nie som naivná."

"Ako chceš." S úškrnom odišiel preč.

"Ahoj." Počula som za sebou a nadskočila som.
"Chris bože vyľakal si ma." Rukou som si chytila hruď.
"Prepáč ja len čo máte s Derekom za tajnosti?" Bolo vidieť, že si to asi rozmyslel keď tá veta opustila jeho ústa.
"Nič prečo?" Sarah mu niečo povedala? To nie.
"Pozri myslím, že každý na tejto škole vie ako ho nemáš rada a preto mi príde zvláštne, keď si s ním 2 dni po sebe."

"Lili veď s Lili je teraz stále a ja som jej kamarátka, takže je to normálne." Povedala som rázne akoby som si tým bola istá, aj keď vôbec no úplne stačí ak to tak bude pôsobiť.
Otočila som sa na odchod, ale zastavila ma jeho ruka.
"Veľmi dobre vieš, že to nie je pravda."

"Ako to môžeš už len ty vedieť? Ah zabudla som vy s Derekom ste ako nerozlučný bratia." Vytrhla som ruku z jeho zovretia a odišla do školy, lenže on sa len tak nevzdáva.
Dobehol ma.
"Ana čo sa deje?"

"Nič sa nedeje." Zabočila som do triedy a sadla si na miesto. Stolička vedľa mňa sa odsunula a sadol si tam Chris.

New BoyWhere stories live. Discover now