2000

479 83 48
                                    

- Emre, Emreeee! Eve gel oğlum hadi yemek hazır. Batuhanı da çağır evladım. Tek başına kalmasın dışarda. Annesiyle babası Samsun'a akrabalarının yanına gitti yavrucağı teyzesine emanet etti sanki pek ilgiliymiş gibi. Hıh o görgüsüz o çocuğa bakmaya fırsat bulur mu hiç makyajıyla ilgilenmekten.
-Tamam anne bağıra bağıra ne var ne yok mahalleye anlattın.
- Amaan oğlum kafa mı kaldı bende. Hadi bak size köfte yaptım.

Emre koşarak Batuhan'ın yanına gider
- Kanka koş annem bize köfte yapmış. Hatta anneme söyleyim de annenden izin alsın bu gün bizde kalalım ne dersin hem annengil de burada değiller?
- Olur harika fikir! Ama şey...
Keşke Zeynep de bizimle oynasaydı. Acaba napıyordur şimdi...
- Amaan oğlum sende taktın şu kıza daha mahalleye yeni taşındılar.
- Olsun ama çok güzel değil mi?
- Lan yoksa sen 6 yaşında aşık mı oldun?
- Yok kanka yok şimdi bağırma sokak ortasında yanlış anlayacaklar hadi gidelim de yemeğimizi yiyelim çok acıktım ben.
- Hadi gel.

Olacaklardan habersiz bir şekilde koşarak emregile doğru gider Batuhan. Emre'nin ardından içeri girer ve hemen sofraya otururlar. Kurt gibi acıkmış olmalılar görünüşe göre. Emre'nin annesı Meryem hanım derhal ellerini yıkamalarını söyler ve Batuhanla Emre birbirine bakar koşarak lavoboya doğru giderler. Yemek için sabırsızlanıyorlar sanırım.
Meryem hanım onlar lavobodan döndüğünde;
- Emre misafirimiz var.
Der.
- Kim anne?
-Hani şu yeni taşınan aile var ya İzmir'den gelmişler.
Emre Batuhanı dürter ve kıkırdamaya başlarlar tabi Meryem Hanım bu olanlara bi anlam veremez. Ama Batuhan'ın göz bebeklerinin büyüdüğünün farkına varır.
- Batuhan.
- Efendim Meryem teyze.
- İyi misin oğlum, bir şey mi oldu, kızardın sanki?
- Yoo ne ala....
Batuhan henüz lafını bitirmeden kapı çalar. Batuhan'ın hafiften kızaran yüzü artık iyice kıpkırmızı olmuştur.
- Hoşgeldiniz Filiz.
Der ve gülümser Meryem Hanım.
-Hoşbulduk Meryem.
- Sen de hoşgeldin minik kız ne kadar da güzelmişsin sen böyle.
- Hoşbulduk Meryem teyze.
Der ve zıplaya zıplaya içeri gider Zeynep ve birden karşısında Batuhanı görür ve biraz önce büyük bi sevinçle zıplayan kızın eli ayağı birbirine dolaşır. Batuhanın kızarmaktan elma gibi olan yanaklarını söylemeye bile gerek yok.
Batuhan onu daha öncesine görmesine rağmen Zeynep onu henüz tanımamaktadır.
O büyük aşk'ın ilk tanışması utanç ve çocuksu yüz kızarıklarıyla renk kazandı...

MASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin