Capitolul 16

65 1 0
                                    

Statea  sprijinit de  pragul usii si ma  privea . Am  incercat  sa  nu  il privesc  insistent , deoarece  acest  lucru  mar  fi  tradat . Poate  va  intrebati  de ce  mar  fi  tradat . Pentru ca  imi era  de  dor  de  el  ,  eram  obijnuita  cu  prezenta lui  . 

-Uite Mel  , am  venit sa  vorbim . Spune  el  cu  vocea mai  stinsa  . 

-Bine , te  las  sa  spui ce  ai  de  spus  . Imi intorc  privirea  catre tabloul  meu  ,  pentru a evita  contactul vizual  cu  el  .  

-In seara  aia  m-ai  lasat  asa  de  confuz  ,  nu ai  mai  vrut sa  vorbesti  cu  mine  pur  si  simplu  . Nu crezi  ca  merit macar  o  explicatie  ? Spune  el  inca  cu  privirea  pe  mine .  

Nu stiu ce  sa  ii  spun  , sau  mai  bine  spus  nu ctiu cum sa  ii zic ca  mi-e  frica  sa  ma  indragostesc  de  el  ,  ca  mi-e  frica  de  acele  sentimente  devastatoare  ,  pentru ca  iubirea  aduce  dezamagire  . 

-Uita-te  in  ochii mei  Mel  si  spune-mi motivul  .  

-Chiar  vrei  sa  sti adevarul ?  Spun eu  printre  dinti  .  

-Da , ce  ii asa  de  greu  ? 

-Uite  sti  care  ii  chestia  , eu  nu sunt  ca  fetele  cu  care  umbli  tu  ,  eu  nu  m-am  mai  indragostit  pana  acum  de  alcineva  decat  de  arta  .  Oameni  ma  dezamagesc  pe  cand  ,  pe  cand  arta  nu  o  va face . Mi-e  frica  sa  ma  indragostesc  de  tine  ,  dar  nu  vreau  nici  sa  te  pierd .  Da  stiu  ii confuza toata  chestia  , uneori  nici  eu  nu ma  inteleg  .  Multumit ? Imi  mut  privirea  de  la  el  si  imi indrept atentia  spre  tablou  .  

-Atunci  de  fugi  de  mine  ?  Spune  el  si  imi cuprinde  fata  cu  mainile  fortandu-ma  sa  ma  uit  la  el  .

-Pentru ca  nu stiu ce  sa  fac  ,  tie  poate  ti-am  facut  o  impresie  proasta  ,  deci  nu stiu  . 

-Nu  mi-ai  facut  nicio  impresie  gresita  , singurul  lucru pe  care  il stiu  ii ca  nu  vreau  sa  pierd singura  fata  care  a  reusit  sa  imi  ajunga  la  inima    . Chiar daca  asta  ar  insemna  doar  sa  fim  prieteni . 

-Dar suntem  diferiti , avem  anturaje  diferite .  Spun si  incerc  sa  ma  uit  in alta  parte  .

-Mai  sti ca  la  inceput  cand  am  reusit  sa  te  conving sa  ma  lasi sa  fim  prieteni  ,  ti-ai  asumat  riscul  de  a  fi  tinta barfelor , e  atunci  de ce  nu te-ai  gandit la  asta  ?  Dar  scumpo  ,  diferentele  dintre  noi fac  tot  farmecul  , ai  sa  vezi asta  mai  tarziu  .  Daca  vei  mai  vorbii cu mine . Uite  eu  am  istorie , trebuie  sa  plec  , altfel  o sa  ma  aleg  cu  o dojeneala  din partea  profesoarei  , dar  dupa  ore  lasa-ma  te  rog sa  te  duc  acasa  ,  asa  putem  vorbii mai  multe  .  

-Bine , dar  am  sa  ma  mai  gandesc  . 

-Bine  scumpo  , am  plecat  . Inainte  sa  se  ridice imi  da  un  sarut scurt si  dulce  pe  obraz  ,  ca  mai  apoi sa  plece  .

Dupa  toate  astea  am  cam  pierdut  notiunea  timpului  ,  pana  cand  mi-am  dat  seama  ca  orele  mele   in  atelier  sunt gata  si  trebuie  sa  ma  indrept spre  etaj  pentru  ora  de  stinte  ,  pentru a  nu  intarzia  ,  pe  coridor  nu  m-am  intalnit nici  cu Mark  si  din fericire  nici  cu  clone .  

Orele  au  trecut  destul  de  repede  , reusiind  sa  fiu atenta  la  fiecare  din  ele  ,  ceea  ce in  ultima  vreme  a  fost  cam  greu  . 

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum