Capitolul 21

61 0 0
                                    

-Hei  Mel  . Ma  bucur sa  te  vad.  Spune  el  etalandu-si zambetul  .  

-Si eu  . Spun eu  usor  indiferenta  .  

-Ce  faci aici  ? Tie nu iti plac astfel  de  locuri  . Spune  el  , inca  avand  acel  zambet  , care  putea  sa  faca  orice  fata  sa  se  topeasca  . 

-M-am lasat corupta  de  Roger  , Ema  si Andreea . Spun eu  chicotind .

-Acum  inteleg .

-Paii eu  cred ca  merg  inapoi la Andreea . Spun eu  ,  mutandu-mi greutatea  pe  un  picior pe  altul  .

-De ce  ? Mai  stai  . Spune  el prinzandu-ma  de  mana  .  Nu am  mai  stat  de mult unu cu celalalt.

-Cred ca  Andreea  se  va  supara  daca  o  las  singura  .  

-Nu  prea  cred , avand  in  vedere  ca  deja  vorbete  cu  un tip  , si de  aici  pare ca  se simt bine  impreuna  . Spune  el  facandu-mi semn sa  ma  uit la  verisoara  mea  , care vorbea  cu  un tip si zambea  intr-una  .  

-Probabil , nu stiu ce sa zic  , ezit eu  . 

-Mai stai  macar cateva  minute  te  rog  . Spune  el  si  ma  traga  in bratele  lui  .  

-Bine . Spun eu  , atunci cand  imi lipesc  obrazul de  pieptul sau  , si trag aer  in piept  , pentru ai  miroase  inca  odata  parfumul  pe  care  il adoram  .  Dar  de  data  asta  mirosea  diferit  , adica  mirosul  de  tigara  si  acool  predomina  . Imi placea  parfumul  tau  mai  mult  inainte  .Spun eu  atunci  cand  ne  despartim din  imbratisare  .  

-Adica ? Spune  el  derutat  . 

-Adica  acum mirosi a  alcool  si  fum de  tigare  . 

-Daca  te  deranjeaza  mirosul  , iesim  afara  in  parcare  , acolo  se  intelege  si  mai  bine  ce  vorbim  , pentru ca nu  e  muzica  . 

-Bine  ,  dar  nu stam  mult , nu vreau sa  isi  dea  seama ceilalti ca  lipsesc si sa  isi  faca  griji  .  Spun eu  atuncicand inaintez  spre iesirea  din  club . 

-Bine . 

Aerul usor  rece   ma  izbeste  direct  in  fata  ,  atunci  cand  ies  pe  usa  clubului  .  Am  mers amandoi  in parcare  , unde  am stata  la  masina  lui  .  

-Si cum  iti merge  relatia  cu Bob  ? Sparge  el  tacarea  intr-un  sfarsit  .  

-Pana  acum  e  bine  , suntem  doar  la  inceput  . Spun eu  timida  .  

-Iti place  ? 

-Da  , adica  ma  face sa  ma  simt  bine  in  preajma  lui  . 

-Iti  place  mult  ?  Spune  el  fizandu-ma  cu  privirea  .  

-Nu stiu  . Spun eu  simtindu-ma  vinovata  , deoarece nu  m-am  gandit la asta  mai  bine  .  Nu  vreau sa  vorbesc  de asta  .  

-El de  ce  nu e  aici  ? 

-Mi-a zis  ca  a  intervenit ceva  si  a  putut  venii  ,  de ce  intrebi  ? 

-Pentru  ca  cu  o  ora  in  urma  am  fost  la  petrecerea data  de Jenifer  si  el era  acolo  , era  cam  praf  ,  dar  nu ma bag  . 

-Am auzit ca  este  acolo  . Nu am  ce  sa-i fac  ,  nu  ii  pot  interzice  sa  mearga  la  petreceri  . Tu de  ce  nu ai  mai  ramas  ? 

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum