Capitol 8

107 1 0
                                    

                     Nu  am nici  cea  mai  mica  idee  ce  cauta  el aici  . Nu aveam  dispozitia  sa  il vad  aici  , acum  , gandul  imi fuge  doar  la  toata  scena  de  la cantina  , la  care  el  era spectator , nu spunea  nimic , era  ca  toti ceilalti , se  bucura  de  "spectacol".

-Daca  ai venit aici  sa  vorbim  , nu  vreau  sa  vorbesc  cu tine  . Nici  nu  vreau  sa  te  vad  , ti-o  placut tot acel circ  de  la  cantina  nu  ? 

-Uite eu  nu am  nicio legatura  cu acel  scandal  , plus  ca  nu  am  venit aici  sa  vorbim  , am  fost  invitat  la  cina  . 

-Ce  ?  

-Ce  ai  auzit  , vezi  barbatul acela  din  capul mesei  , mai  solid  , ii  unchiul meu . Acum te  rog  , da-te  din  calea  mea  , sunt lihnit . 

              Nu  imi vine sa  cred ca  Mark   mi-a  vorbit asa  , parca  era  alta  persoana  . Intr-un final  ma  duc  si eu  in  bucatarie unde  toti  radeau  si  vorbeau  tot  felul de  chestii fara  sens, eu sunt singura  persoana  din aceasta  incapere  care  nu rade  .

         Stau  rezemata  de  barul din bucatarie  si  ii privesc pe acesti oameni  total  detasata  , pana  simt ca  cine  isi  aseaza  mana pe  umarul meu  . Ii  baiatul  lui Isaac , abea  acum am  observat  ce  ochii  frumosi  are  si  cat  ii  de  simpatic  , era  imbracat  intr-o pereche  de  blugi negri si  un  tricou  alb  cu  cateva  imprimeuri  pe  el  , care  ii  contura  bine  corpul  bine  facut  , nu era  cu  mult mai  inalt decat  mine  , iar  parul  lui  imi  amintea  mereu  de acele anime-uri  pe care  le  vedeam  impreuna  cu Emily.

-Buna , nu am  apucat  sa  ne  cunoastem  , eu  sunt Maximilian  , dar toti  imi spun Max . 

-Eu sunt  Melanye , dar  prefer Mel . Imi pare  bine  . Spun si dau  mana  cu  el  . 

-Si mie  , Mark  mi-a  zis  cateva  lucruri despre tine  . 

-Serios  ?  Si  imi indrept atentia  catre  Mark care  ii  cu  ceilalti la  masa  .

-Da  ,  mi-a  zis  ca  pictezi  . 

-Da , eu  pictez  iar  sora  mea  mai  mica  canta  la  vioara  . 

-Ce  frumos  , ati  mostenit de  la  parinti  ? 

-Nu  , asta  ii  cel  mai  ciudat  . Spun  si  un  mic  zambet  imi apare  pe  fata  . 

-Sti , esti  mult mai  frumoasa  gand  zambesti  . 

-Multumesc  . Spun  vizibil  rusinata  de  compliment facut  . Nu mi s-a  mai  facut un  compliment de  mult  . 

-Nu  imi spune  ca  te-ai  rusinat  . Spune  el  cu  un zambet  tamp  pe  fata  .  

-Nu  sunt obijnuita  sa  mi se  faca  complimente  , de  catre  ceilalti eu  sunt  orfana  ciudata  . 

-Nu  ii asculta ,  defapt  ei sunt  invidiosi  ca  tu esti  mai  frumoasa  si  mai  puternica  ca  si ei  .  

-Multumesc  de  incurajari  . 

-Copii haideti la  masa  . Ne  face  semn  unchiu Al sa  ni le  alatoram  la  masa . 

             In  timpul  mesei  nimeni  nu a  spus  nimic ,  tacerea  s-a  lasat asupra  noastra  ,  parca  eram  niste  necunoscuti  asezati  la  o  masa  care  nu aveau  curajul  sa  spuna  macar  un cuvant  . 

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum