Capitolul 11

92 1 0
                                    

Ma  trezesc  buimaca si  deranjata  de  lumina  puternica  venita  de  afara  . De jos  se auzea  muzica  pop , preferata  lui Al . Aseara dupa  ce  m-am trezit  inca imbracata  , a  fost  cam  tarziu  ca  sa  vad  ce  fac , asa  ca  m-am  schimbat  , ca  mai  apoi sa  ma  pun  din  nou  la  somn  . 

Mi-am  luat  papucii  de  casa si  am  coborat  lenes  ,  sa  vad  cine  da  o  petrecere  in  bucataria  mea  la  ora asta  matinala  . 

Jos  ii  gasesc  pe  Al si Emily , care  aproape  au  distrus  intreaga  bucatarie , peste  tot era  imprastiata  faina  ,  oua  sparte  pe  masa  , si  nu  numai  , aluatul statea  sa  cada pe  podeaoa  deja  plina  cu  faina  si  oua  sparte  de  ici colo .Iar  ei  , vai Doamne  , sa  nu  mai  zic  de  ei  . Erau  plini  de  faina  pe  haine  , aveau  faina  pana  si  in  par  , aratau  ca  niste  fantome  din  desenele  animate  .

Acestia  oprindu-se  brusc  din  a  se  bate  cu  faina  , cand  mi-au  simtit  prezenta  . S-au  aliniat  si  si-au  indreptat  spatele  ,  precum fac  soldatii  in fata  comandantului . 

Am  vrut sa  ii  sperii putin , asa  ca  , am  oprit  muzica  de  la  casetofonul  vechi  a  lui Al si m-am indreptat  spre  ei  incet  , fara  nicio  expresie  pe  fata  ,  precum  un criminal  in  serie  care  isi  urmareste  urmatoarea  victima .

Nu  stiau  ce  sa  zica sau  ce  sa  faca  . Singurele  lucruri  ce  reuseau  sa  le  faca  erau  decat   sa  se  priveasca  unul  pe  altul  panicati  . 

Inainte  obijnuiam  sa  ne  facem  farse  ,  aprope  uitasem  , cat  de  mult  imi  placea  sa  le  vad fata  aia  speriata  si  panicata  , din  pricina  tacerii  mele  . Probabil  se  asteptau  sa  reactionez  nu  tocmai  bine  , unchiul Al  deja  isi  muta  greutatea  de pe  un  picior  pe  altul . 

-Ce  credeti  voi  ca  faceti , aici  ? Spun eu  cu  o  seriozitate  in  glas  ,  care  m-ar  fi  convins  si  pe  mine.

Si  cand  niciunul  nu se  astepta am  luat  un  pumn  de  faina  si le-am  aruncat-o  in fata  .Amandoi  raman  perplex , stateau  nemiscati  , cu  gura  cascata , uitandu-se  la  mine  fix  .

Eu  rad ca  un  copil  mic  , dar  cand  ma  astept  mai  putin  ,  primesc  o  portie  de  pulberi  de  faina  in  fata  . 

-Oooo ,  doar  nu ai  facut asta  . Sa  vezi  ce  iti  fac  . Spun eu  luand  un  pumn  de  faina  si  aruncandu-l spre Emily  care  fugea  prin  bucatarie  ,  in speranta  de  a  nu  o  nimerii .

Nu as  fi  vrut sa  se  mai  termine  acest  moment  ,  eu  si  Em  nu am  mai  avut  parte  de  asemenea  momente  ,de  multa  vreme  , desii  o  meritam . 

Dar  toti suntem  intrerupti de  sonerie  . 

-Oare  cine  o  fi  , la  ora  aceasta  ?   Spune Al  frecandu-si  barbia  ,  precum  un  ganditor  absolut  si  instrambandu-se  in  acelasi  timp  . 

Il  privesc  cum  se  indreapta  spre  usa  ,  iar eu  si  Em incepem  sa radem  la  unison  cand  observam  urmele  de  faina  ,  lasate  de  Al .

-Mel , ii  pentru  tine  . Il  aud  pe  Al  care  striga  de  pe  coridor  . 

Dar  inainte  sa  plec  , Emily  profita  de  momentul  meu  de  neatentie  si  imi arunca  inca  o  portie  de  pulberi  de  faina  in  fata. De  data  asta  nu  ma  mai  straduiesc  sa  o  indepartez  .  

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum