Capitolul 7

93 1 0
                                    

-Nu  , a  fost  vina  mea  , eu  mi-am  dat  in tine  . Spun eu  incercand  sa  imi ridic  foile  de  pe  jos  . 

-Lasa-ma  sa  te  ajut , eu sunt Derek , sunt nou . 

-Incantata  , eu  sunt  Melanye , dar  toti imi spun Mel . 

-Imi pare bine  ca  te-am cunoscut Mel , eu  ma  duc , colegii ma  asteapta  la  masa  . Pe  mai  tarziu . 

-Pe  mai  tarziu!

             Derek a  reusit sa  ma  distraga  la  tot  ce  s-a intamplat  , incat  lacrimile  au  incetat  sa  mai  curga , iar  inima  imi  batea  normal . 

             Am  stat  singura  pe  o  banca  din  parcul din  aproprierea  scolii , uitandu-ma  la  toti  cei  care  treceau  pe  langa  mine  nepasatori , parca  desprinsi  de  viata  reala . 

            La  ora  de  psihologie  nu am  mers , pentru ca stand  aici  pe  banaca am  pierdut  notiunea  timpului . 

            In aceasta stare  nu am  dispozitia  de  am  mai  rezista  la  inca  doua  ore  de  matematica  si  una  de  istorie , asa  ca  am  hotarat sa  plec acasa.

   -Heii ! Am ajuns acasa  . Strig eu  din  hol .

-Sunt aici  scumpo , il aud  pe  unchiul Al  ca  striga  din  bucatarie  .

-Buna , Al  . Spun  si  il  pup  pe  obraz  , mai  apoi  ma  asez  la  masa . Cum a  fost  ziua  ta  ? 

-Destul de  buna  , am  scapat  mai repede  de  la  servici  si  m-am  gandit sa  marinez  puiul  pentru  cina  de  diseara  . 

-Oo! Mancam  pui  marinat  la  cina  , pe  cine  avem  invitat  ? 

-Pai  un  prieten  de  al  meu  , mai  vechi  s-a  mutat  din  N.Y.   si  m-am  gandit  sa  il  invit  la  noi  la  cina ,  in felul acesta  o sa  il  cunosti  si  pe  fiul  sau  care  ii  de  varsta  cu  tine  daca   nu ma  insel .

-Dragut . 

-Asta  ziceam  si  eu  , apropo  ce  ii cu  tine  la  ora  asta  acasa  ?  Nu mai  aveai  cursuri  pana  dupa-masa ?

-Ba  da  , doar  ca  nu m-am  simtit  intocmai  bine  si  am  venit acasa  ,  ii vre-o problema  ?

-Nu  scumpo  , dar  ce  s-a  intamplat  ? 

-Nimic . Eu  ma  duc  sus  . 

-Bine  . O  sa  am  nevoie  sa  ma  ajuti  la  prepararea  cinei , pot  conta  pe  tine  ? 

-Da  unchiule !

-Aaa !  Da  ,  am  uitat  sa  iti zic  , sora  ta  va  dormi in  seara  asta  la  o  colega  de  clasa . 

-Ok . 

          Imi arunc geanta  in  coltul  camerei  si  dau  drumu' la  apa  in cada  . Vreau  sa  ma  relax  intr-un  fel  ,  iar  o  baie  fierbinte  ii  una  din  optiuni . 

           Imi  cufund  corpul in  apa  din cada  , care  parca  imi  mangaia  fiecare  particica  din  corp . Imi  inchid  ochii  si  imi  las mintea  sa  se  relaxeze  si sa  se  duca  unde  vrea  .

          Ciudat  ii  ca  de  data  asta  gandul  nu  mi se  mai  duce  la  ce  s-a  intamplat  azi  si la  cele  doua  clone ,  in minte  imi apare  doar  el    cu  acei  ochii in care  ma  pierd  de  fiecare  data  cand  ma  uit  la  ei si privirea  lui care  imi provoaca  fiori  in  corp de  fiecare  data  ma  priveste  . 

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum