Ma trezesc din cauza luminii care patrunde in camera pe fereastra , eram cam obosita si probabil aveam niste cearcane enorme , ma ridic lenes din pat si ma uit la ceas si observ ca m-am trezit inante de am pornii alarma cu cateva minute .
Ma duc in baie pentru ami face rutina de dimineata, cand m-am privit in oglinda , parca am vazut alta persoana , aveam niste cearcane pe care le puteai vedea de la un km si eram foarte palida la fata , oboseala lasandu-si amprenta pe chipul meu .
Dar nu voiam sa las sa se vada asta , mi-am aranjat parul , mi-am dat cu putin pudra pe fata , pentru a nu se observa cearcanele , imi iau o bluza visinie , o pereche de blugi negri cu talie inalta , iar in picioare vesnici mei tenesi .
-Neata lume , spun eu cand ajung in pragul usii de la bucatarie .
-Neata scumpo , iei micul dejun cu noi ?
-Nu , Em , vi cu mine la scoala ? Eu am sa merg pe jos .
-Dar ce s-a intamplat ? Mark nu vine dupa tine ?
-Nu , probabil nu o sa mai vina de acum in colo , deci vi ?
-Dar ce s-a intamplat , ma intreaba ea curioasa ca mai apoi sa se incrunte . Te-a suparat ?
-Nuu , nu ii nimic , deci vi sau nu ?
-Nu , eu o sa merg cu o colega , cu tatal ei , cu masina .
-Bine , eu am plecat atunci , pe mai tarziu , aveti grija de voi .
-Bine scumpo , dar sa iti iei paltonul ca ii cam racoare afara , il aud pe Al ca striga din bucatarie ca sa il pot auzii .
Insfac paltonul din curier si ies pe usa , bine se pare ca actoria a mers , nu o sa mai trebuiasca sa ma prefac ca totul esti inregula cu mine decat o dupamiaza si probabil cateva zile , pana o sa imi revin din starea asta .
CITEȘTI
Dragoste nebuna
RomanceMelanye este o tanara , retrasa , mai diferita , iar din aceasta cauza aceasta este cataloga drept o ciudata . Accidentul de masina din care a iesit supravietuitoare doar ea si sora ei mai mica Emily le-a marcat pe cele d...